onsdag 14 juli 2010

Ska strax dra iväg.

Vi ska visst iväg till skräcklestugan i Vänbersborg,får väl se om det tas några bilder på vägen,ännu är det för varmt att gå så man kan ju lika väl förena nytta med nöje kanske kan man titta in på COOP:s på vägen hem ja det återstår att se,I vilket fall som helst ska vi har lätt mat att göra här hemma idag för jag ska ha stekt potatis bräckt skinka och ägg så det tar ju ionte så lång tid att stå vi spisen idag.Vi har + 25 grader i skuggan idag.Jag önskar er en trevlig Onsdag.Kram till den som vill ha.//Agath.

8 kommentarer:

  1. Hej Agath!

    Skräcklestugan, det var väl där som det fanns så goda räkmackor? Nu blev jag sugen på räkmacka. :)

    Vi verkar ha samma värme idag, du och jag. Det blir till att ta det lite lugnt fortfarande. Kvällarna är underbara!

    Ha en härlig dag!

    Kramar
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Hej Agath!

    Vad är Skräcklestugan för ställe?

    Tack för din bloginformation. Bat tycker att jag skall vänta. Så jag avvaktar ett tag till med Blogspot. Jag skall gå in själv och testa. Men Bat sa att Blogspot är mer komplicerat än Passagens blogg.

    Soliga och varma krammissar
    Kajsa

    SvaraRadera
  3. Hej Maskroskvinnan!
    Ja det är de som gör så goda räkmackor,men det var fullt med folk så vi fick inte ens en parkeringsplats.Så det blev att köra hem igen.Nu i kväll har vi ca + 28 grader hoppas det skjunker om en stund för jag har tänkt ta min promenad.Så kontentan av det hela i dag var att sitta i en supervarm bil till ingen nytta.Hoppas det blir lika skönt i kväll när jag går.Du kan väl hålla tummarna för mina tryck och skavsår.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Kajsa!
    Det är ett ställe vid vattnet som man kan koppla av med en kopp kaffe eller the och en våffla eller räkmacka,det är jättefint där jag har
    kort där vi tagit ut mot vattnet också i äldre inlägg.Deras räkmackor
    är hemskt goda,med massor av räckor på.Jag vet inte om de har något vegetarisk jag har ju aldrig frågat efter det.
    Oh det var så lite så det var bara om du ville testa är du inte nöjd
    så kan du avbryta och söka igen senare.När våran Kojiki haft semester.
    Ja nog är de soliga och varma dagarna,jag väntar bara på att det ska bli lite svalare så jag kan ta min promenad.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Hej Agath!

    Jag skulle gärna vilja besöka Skräcklestugan i Vänersborg!

    Hur hittar jag dit?

    Natti-kram
    Kajsa

    SvaraRadera
  6. Kajsa!
    Jag slog upp det på kartan där kan du se detaljgerat hur du kommer
    till skräcklestugan.Har tom för mej att det finns en gata ner som
    det står skräcklan på.Jag kan säga att den är väldans populär så
    det gäller att få en plats,annars kan man göra något i Vänersborg medans man väntar det är ju några milö och köra och särskilt för dig och din man.
    Krämar.

    SvaraRadera
  7. Så du har varit så nära mig igen. Det finns ju brinkebergs sluss också här i vänersborg. Också ett fint ställe, men det ligger ju inte i skräcklan då, men det är allt lite mysigt. Händer ibland att jag cyklar dit på kvällen o tar en glass.

    På sommaren så är det alltid mycket folk i skräcklestugan, men visst är det fint.

    ha det gott
    kram

    SvaraRadera
  8. Hej Mia!
    Ja jag tänkte på dig när vi var på väg mot skräcklestugan,att det är
    en omtyckt plats har jag förstått,men så fullt som igår har jag aldrig sett innan.Ja det är vackert där,jag har varit där massor av gånger och trivs där.
    Så du säger det finns en vid brinkebergs sluss,får väl se om jag hinner
    det också.
    Jo men aldrig så mycket som ogår det har jag aldrig sett under dessa 7 åren jag bott här.
    Kramar.

    SvaraRadera