torsdag 15 juli 2010

Natti natti.

Har precis laddat videon för 2 timmars CSI Ny och Criminal minds,så nu ska jag krypa i säng för att sova förhoppningsvis,jag har varit trött hela dagen,men gav mig attans på att jag skulle ta min promenad ändå.Visserligen var det hemst varmt just då men jag kämpade på och jag hade vatten med mig.Och inga gåstavar.
Det har regnat mycket här idag men det är som inte värmen vill ner som den ska så det skulle inte skada med ett riktigt åskväder,bara jag sover då för jag mår så dåligt annars,kanske därför jag är så trött och konstig.Godnatt sov så gott önskar "Kaksmulan"//Agath.

6 kommentarer:

  1. Hej Agath
    Hoppas din dag blir bra! Utan huvudvärk och så ;-)

    Sv. Jaa, Ronja får ny päls så småningom, som tur är, hihi

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Godmiddag!
    Det är ganska molningt här idag men inga regnmoln och så blåser det lite. Så det är väl inte konstigt om man känner sig konstig.. Vaknade med en huvudvärk som hette duga, men den är bort igen skönt nog. Jag måste ta mig in till affären senare och handla hem lite till helgen. Har dessutom en sambo som vill göra mycket men inte tar sig för att göra något. Går bara fram och åter och gör mig nervös..
    Vi börjar bli lite kittsliga på varandra men det har nog lite med värmen att göra det också. Det står inget om regn förrän framåt imorgon middag. Men det är lååångt dit. Kanske det hinner att försvinna bort det också som åskan häromkvällen som inte kom. Vi har stallet i kväll..
    Du får ha en bra fredag!

    SvaraRadera
  3. Hej Susanne!
    Huvudvärken den sitter där allt.
    Jo men kommer det att ställa till problem
    nu när ni Ska/skulle på hundutställningen?
    Hoppas inte det för de är så fina dina hunda
    med mindre päls eller ej de har en sådan fin
    personlighet kkan man säga så?
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hej Recurven!
    Vi har en sol som kommer och går, och vi har + 25 grader trots all regn vi fick igår,men det behövs massor för att kyla ner lite.Man får väl lägga kläderna i frysen så blir man skanseke litre sval när man tar på
    dem sen.
    Ja då är vi 2 med huvudvärk då,jag har känt mig konstig sen i går,helt
    urlakad.Ja vi behöver till affären också idag,ingen mat hägrar mig och en sak som jag märkt i ett par dagar jag mår illa bara jag tänker på lök,det har jag aldrig gjort förr.
    Ja man kan gå varann på nerverna sådana här varma dagar.
    Vet du igår när jag tog min promenad så ställde jag mig hos hästen och pratade
    han kom med en gång,men i går stog det inga siffror på ryggen på den så jag undrar om det inte var en annan häst.Denna hästen var smutsig,men jag tror den hade legat i leran.Så kom en kille och frågade om det var mina hästar,nej sa jag jag bara pratar med dem när jag går förbi.
    Nej här blir väl ingen åska heller kanske för jag vill bli av med min huvudvärk.Annars är jag inte så glad för åska,men nu riktigt längtar jag efter ett riktigt utblås.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Agath;
    Ja det gick någorlunda att sova..och nu är det bättre och kan du tänka jag flagnade inte ..tur..

    Åhh lyckliga du som fått regn..här har inte kommit en droppe..jo förresten i tisdags kväll kom det ungefär 5 droppar??
    Sååå det är lite jobbigt med 25-35 grader varmt varje dag..man får inte klaga men man orkar inte göra så mycket..
    Kram
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Hej Mia!
    Tur det för du var hemskt röd,jag minns min son en gång så
    var han ute på gården och cyklade med en kompis och han brände
    sig på ryggen såg ut ungefär som du men han började flagna,jag
    plockade lösa hudflagor och han sa vad skönt det är.

    Ja det där regnet gjorde inte mycket nytta,det bvar som en piss
    i Nilen ungefär.Ja det är jobbigt när det är så varmt sist jag
    tittade var det + 25 grader men det är säker mer nu.
    Kramar.

    SvaraRadera