torsdag 15 juli 2010

Ja det var torsdag den 15/7-2010

Ja då har halva månaden gått kan inte fatta att tiden springer iväg på det viset.Idag så har det regnat här ganska friskt ändå,och för en stund sedan så sprack solen upp,trots det så är det + 25 grader så värmen sjunker inte så mycket trots allt.Jag satte på resterna av sjömansbiffen får se om det räcker till 2,vi får väl dela och se hur det blir.Sen när jag hade vilat en stund så tog jag min promenad igen,även idag utan gåstavar,men jag gick mina 6846 steg och det blev 4,10 km.Nåja ni får ha en fin Torsdag.Kram till den som vill ha.//Agath.

4 kommentarer:

  1. Hej Agath.
    Du är så duktig med att gå¨:-)
    Såg att du varit i Skräcklesestugan igen. Den ser så mysig ut.
    Vi har fortfarande inte fått en droppe regn. Nu är det så torrt, att gräset gör ont att gå på. Aj aj aj!!!

    Kramar
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej Susanne!
    Det är 4:de dagen som jag går utan gåstavar,
    men jisses så trött jag är.Hoppas nu att jag kan
    sova i natt,förstår inte varför jag känner mig så
    urlakad.
    Ja vi var vid skräcklestugan men det blev ingen
    räkmacka för det fanns ingen parkering.
    Här har det regnat rejält kan du tro,nu är det bara
    åskan som fattas.Men jag hade turen att gå min
    promenad medans det var uppehåll,och jag hade vatten
    med mig.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Det beror säkert på värmen, att du är trött.
    Oj då, ingen parkering!
    Ronjas päls räcker inte hur länge som helst, hehe. Får hoppas att det avtar snart :-)

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Susanne!
    Ja jag tror min kropp säger att den vill ha åska,huvudet spränger
    och jag är jättetrött hoppas jag får sova i natt.Vet du jag skulle hemskt gärna vilja ha ett fönster öppet.

    Nej det fanns inte en ända parkering till oss.

    Men hur blir det om pälsen blir för tunn på Ronja måste hopn vänta då tills en annan gång?Ja jaqg hoppas också att det avtar snart,för dina hundar är så duktiga.
    Kramar.

    SvaraRadera