onsdag 21 juli 2010

Kan man få pippi?

Jag och mina himlar,nåja jag har tagit min promenad och när jag precis vände började det regna vad gott asfalten luktar när det regnar.Men det kom inga mängder precias,jag blev inte våt av regnet,det jag var våt av det var snarare svetten som lackade.Ja som ni ser hade jag kameran med mig menb inte såg jag varken rådjur eller hjort,jag hörde bara hur det knackade i skogen och tänkte på älg,jisses om det kommit en och ställt sig i vägen vad skulle man gjort,jag sopm inte kan springa heller,utan jag hade välö bara fått gått så fort jag tyade.Nåja jag gick 6686 steg och det blev 4,01 km så det är i stort sett detsamma som i går och dagen före sen jag släppte gåstavarna,men jag kommer att nyttja dem igen detta är ju en test jag gör.Nu ska jag sätta mig vid TV:n och koppla av en stund,för där har jag inte fått tillfälle till ännu.Det blev ingen avkoppling där utan jag startade bara videon och ska ta mig till säng nu.Så godnatt önskar jag er alla från "Kaksmulan"//Agath.

4 kommentarer:

  1. Du är otroligt duktig !
    Natti, natti,Doris

    SvaraRadera
  2. Hej Doris!
    Tack det var snällt sagt
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Godmiddag!
    Jo, du har helt rätt.. Jag kan skriva ut på båda sidorna på pappret. Först skriver den ut tex. 5 blad, så får man lägga in dom igen i facket och trycka igång apparaten så skriver den ut på baksidan. Det är därför jag tar det lite lugn och tar bara typ 5 blad åt gången, det blir 10 sidor. Vill inte att papper eller så ska fastna. Jag har faktiskt inte tittat på de här färgkassetterna ännu så jag vet inte om det är en större svart. Men den skulle räcka till 1500 sidor sade han i affären.
    Ska åka till stugan senare, får se ifall det blir skjuta av eller inte för jag har ont i huvudet, men det är sånt tryckande klimat just nu här så det beror väl på det.
    Ha det bra i värmen!

    SvaraRadera
  4. Hej Recurven!
    Vi går visst omlott idag.Nja jag menade att den skrev ut 2 sidor samtidigt för så hade en väninnas väninna det själv har jag aldrig
    sett sådan.Bara hört om dem.Men så ska ju jag också kunna göra,vet
    du det är inte klokt vad papper man skriver ut och samlar på sig.
    Det ser du den dagen du ska byta färg.
    Det är jobbigt med att ha huvudvärk varje dag,pga värmen.Tror du
    det blir åska?
    Du får ta det lilla nätta på klubben idag.
    Kramar.

    SvaraRadera