tisdag 27 juli 2010

Ja så är jag hemma igen för en stund sen.

Jag tog visserligen lite bilder men jag orkar inte ordna med dem idag så det får jag göra i morgon i stället.Hur det än var så har jag tagit min promenad och det blev 10253 steg och det blev 6,15 km så det var ganska bra det var en bonde som göslade sina potatis med ett bekämpningsmedel så det luktade inte så gott precis,tänk att vi äter dessa potatis som blivit besprutade  njae vi får nog i oss både ett och annat,men till sist var jag borta från detta fältet som tur var.Jag säger redan nu godnatt till er så jag önskar er alla en godnatts sömn från "Kaksmulan"//Agath.

4 kommentarer:

  1. Hej Agath
    Jasså....har du inte varit här i dag :-( Du är väl inte ute och går hela tiden? Du får inte köra slut på dig, framför allt om du inte mår bra.
    Sv. Gillar också bilden, ser ut som vi tänt en lampa mot dom :-)
    Ronja är 62 cm i mankhöjd. Om hon står på sina bakben, kan hon lägga framtassarna på mina axlar.

    Hoppas inte du mår allt för dåligt.
    Hörs senare, ska ut med vovvarna nu.
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej Susanne!
    Nej jag har inte varit ute än för plåstren tog slut
    och det går inte att gå bara för jag såg hur det blev
    sen igår.Tack för du bryr dig.

    Ja jag tyckte bilden var så otroligt bra,så förstora
    kortet och sätt det i ram vetja.
    Nja jag mest tänkte på tjejen med hunden för den såg
    större ut än dina små änglar.Jag tänkte på en sak till
    är de besläcktade med St Bernardshundarna,de är ju också
    en alphund.
    Ja vi hörs efter min promenad,för nu har plåstren kommit
    hem,så ska jag låta maten sjunka lite.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Det där gödslande bekämpningsmedlet är grejor det.
    :-D

    SvaraRadera
  4. Hej Fjäderlös Tvåfoting!
    Men det luktade minsann inte gott kan jag
    tala om,och vi som äter så mycket potatis
    i vårt land.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera