lördag 17 juli 2010

Är inne en stund vid datorn för jag är ganska trött i kväll.

Ja jag har varit ute på en promenad innan Criminal minds,men jag gick utan stavar i dag också,det passade precis lagom till jag fick stoppa i mig något och dricka efter promenaden jag hann med en marginal på en kvart men jag satt bara och slappa så jag satte inte på datorn förrän nu.Jag håller mig till mina 4,05 km fast stegen verkar mindre än i går tror jag för det bleb 6773 steg,visserligen inte så mycket mindre men jag gick snabbare och fick upp flåset så jag var ganska blöt både i huvudet och kroppen,så tar inte detta på vågen jag har så slänger jag ut den opch köper en ny.För då vet jag att det är något fel på den.Förresten när jag gick hemifrån så hade någon slängt eller tappat hela 5 cigaretter,ganska slarvit inte sant?Det verkade vara sådana färdigrullade man ser en del gör.Ja det var lördagen det,Jag tänkte innan idag att över halva året har gått kan ni fatta detta att tiden har gått så fort.Men nu ger jag upp och önskar er godnatt och en god natts sömn från "Kaksmulan"///Agath.

4 kommentarer:

  1. Godmorgon Agath!

    Idag är jag ute på bloggpromenad...

    Jag skall snart åka ut till Saltholmen en stund för ta några salta simtag och samla inspiration, för att sedan skriva klart lektion 2 i kursen "Att skriva kärleksromaner för veckopress" för Jenny Bäfving.

    Ha en skön söndag!
    Krammissar
    Kajsa

    SvaraRadera
  2. Hej Kajsa!
    Just nu så har du det säkert gott i Saltholmen,i denna värmen behöver
    man svalka hoppas du fick den du hövde för inspirationen,men visst är
    det väl spännande att du har skrivandets gåva.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Godmiddag!
    66 tusen steg blir någ svårslaget!! Fniss... 14 tusen brukar jag gå på tävling ju...Jag får ta flera tävlingar och inte nollställa den mellan... Fniss igen! Skojar bara lite!!!
    Det kom lite regn till slut men mera behövs. Åska blev det inget med heller. Idag har vi hög luftfuktighet här som gör allt klibbigt. Den gula är framme och det blåser ute, temp ca 20 gr.
    I dag har jag ingen lust med att göra någonting, så jag tror jag gör det..
    Ha det gott idag!

    SvaraRadera
  4. Hej Recurven!
    Kanske därför jag gått ner 1 kg *skojar bara*
    Nej det var väl jag som darrade till på 6:an skulle jag tro,
    men tack för upplysningen,Jag vet inte varför åskan uteblir,
    det blir väl ett herrans väsen när den sätter igång.Vi har
    både ock ibland sol i bland moln,och lite kyliga vindar.
    Nej det är väl inte alltid man har lust,den kommer nog när
    det blir svalare.
    Kramar.

    SvaraRadera