tisdag 29 juni 2010

Tänkte ta min promenad nu....

.....Och jag tänkte se hur det går att gå med sandalerna,ni kan väl hålla tummarna,jag talar om hgur det gick när jag kommer hem igen.Dels är jag nyfiken om stegen blir annorlunda än med kängorna.Ha det så gott så länge.Ja nu har jag varit ute och gått med sandalerna det skiljer inte så mycket,sen hur det blir med vristen det ger väl sig.Men jag fick ett tryck strax ovanpå foten den knölen som är vid stortån mitt på foten remen gick ju där så det kan vara orsaken.Nåja stegen ja....jag gick 9070 steg och det blev 5,44km så jag får allt vara nöjd nu ger det sig om jag får känningar i natt eller så.Förresten glömde tala om efter jag varit hos tandhygenisten så behövde jag ta ut medicin,så satt där en man med sina barn men när de ville ha hans leg så skickade han fram barnen,och jag förstår det så väl för han satt med exakt lika dan ilizarovfixation som jag hade 2004 jag har det inte på denna datorn så jag ska försöka ta det från den andra datorn,min speldator.Godnatt sov så gott önskar jag er alla från "Kaksmulan".//Agath

9 kommentarer:

  1. Godmorgon Agath!

    jag vaknade tidigt och kunde inte somna om så jag gjorde först en avslappningsövning och sedan gick jag in på en promenad hos mina bloggvänner.

    Du är så flitig och duktig med dina steg. Heja dig!!!

    Igår var jag och en väninna ute och tog två varv runt Härlanda tjärn (Delsjöterrängen) i sommarregnet!

    Ha en riktigt skön onsdag!

    Kramisss

    SvaraRadera
  2. Hej Kajsa!
    Avslappningsövning kanske jag också behöver,
    jag har sådan huvudvärk,men jag har knappt sovit i natt.
    Ja i går tog jag den på kvällen istället,det hade aldrig
    gått att gå på dagen det var varmt igår.
    Tack för du hejar på mig.
    Är den lång den rundan runt Härlanda tjärn?
    Du hade ju sällskap i alla fall,vilket jag
    saknar.Det har regnat här i natt får se hur
    dagen blir.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Hej!'

    Kommer in senare. Det börjar åska här nu..

    SvaraRadera
  4. Hej Recurven!
    Ta det bara lugnt du är välkommen
    när du kommer.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Hej igen!
    Det blev inte så mycket med åskandet men det kom en rejäl regnskur. Har suttit och skrivit ut på den nya skrivaren och jag har testat att göra utskrift på bägge sidorna. Det funkade!! Då kan man åtminstone spara på lite papper..
    Nåväl, nu är somlen framme igen men det är fortfarande så himla kvavt ute och svetten den lackar. Tror vi ska åka ut en sväng till stugan trots allt nu när det ändå är uppehåll. Kanske jag provar sipa på ett bord till att börja med. Får väl dra upp det på verandan så det inte regnar på det innan jag hunnit olja det.
    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  6. Den samme som ovan30 juni 2010 kl. 16:03

    hihihi, jag kan inte stava!!!

    Det är ju solen som är framme och så ska jag slipa på borden. Så tokigt det blir ibland.. Det är värmens fel...

    SvaraRadera
  7. Hej kära du! Oj, här har det hänt saker ser jag! Och jag har inte uppdaterat mig på länge, har inte haft tid eller ork eller någonting. Stress, problem och sorg har ställt till det.

    Jag reser till Malta i morgon och blir borta en vecka. Ska ladda batterierna och försöka komma igen med stormsteg.

    Tack för alla gulliga hälsningar! Du vet att jag tänker på dig, även om jag är dålig på att kommentera och läsa.

    Ha en fortsatt skön sommar och lycka till med allting! Kram!

    SvaraRadera
  8. Hej Recurven!
    Är nyss hemkommen från min promenad.
    Här höll vädret uppe men det blåste rejält så
    jag trodde att kepsen skulle blåsa av mig.Ja
    solen har varit framme bitavis här.

    Jaha det är en sådan skrivare du har som skriver på
    bägge sidorna,jag har inte sett sådana men det är
    ju smart,särkilt mär du har så mycket att skriva
    till föreningen inte sant?

    Äsch att skriva fel kan ju vem som helst göra,du känner
    väl mig.

    Vet du hästen jag sa inte fick någon mat hade fått en
    lite hög idag och äta på så i dag brydde den sig inte
    om mig.
    Ha det nu så bra i stugan.
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Hej Wolmer!
    Ja det har väl hänt en del sen du var här sist.
    Det är skönt att få ett livstecken från dig.

    Hoppas nu får det skönt på Malta så du kan
    ladda upp batterierna och komma igen med stormsteg.
    Önskar dig en trevlig vecka där och kanske har du
    lite bilder att visa oss när du kommer hem igen.
    Tills vi ses igen ha det så gott.
    Kramar.

    SvaraRadera