onsdag 30 juni 2010

Idag är jag värd en stjärna tycker jag.

Nu ät det nästan + 17 grader i skuggan men det har säkert varit mer så jag gick i lugn tackt in till Nossebro,så jag har varit på Gerdas Café och såg till att få lite vätska i mig och så tog jag en muffins,kanske inte det bästa men jag kunde bara inte dricka kaffe eller.Sen började jag min vandring hemmåt igen,kom för en stund sedan så i dag gick jag 14387 steg och det blev 8,63 km men jag är trött idag det ska jag villit erkänna så jag gick och pratade för mig själv så jag inte skulle känna av att ryggen ville inte längre,varför det gjorde så idag vet jag inte,för jag har ju gått denna sträcka innan så jag skulle vara van tycker man,kanske beror på att det är snett i kurvorna,det är bara en tanke jag har,för så har jag inte kännt innan.Men jag har i alla fall gjort av med 559 kcal och 374 gr.om det är någon som vet vad det betyder för jag går inte ner ett hg.Och ändå så tar jag en Banan när jag kommer hem.Men jag är kanske före otålig eller?Jag önskar er en god natts sömn för det hoppas jag att jag ska få.Från "Kaksmulan".//Agath.

4 kommentarer:

  1. Hej Agath!

    Appropå onyttigheter...

    Jag slopade gymmet idag och satte i mig en kexchoklad och några Marabou m jordnötskulor... Resten slinker nog ner nu när jag skall se mitt inspelade avsnitt av Morden i Midsomer.

    Natti-natti på dig!
    Kramisss
    Kajsa

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Tack för hälsningen! Nu ska jag strax iväg. Jag tycker du har varit väldigt duktig jag! Ta väl hand om dig. Bilder utlovas när jag kommit hem igen. Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej Kajsa!
    Ja det är lättare att sätta i sig onyttigheter
    än nyttigheter och sen är det ju så gott också.
    Det är lätt det där när man sitter vid TV:n
    Morden i midsommer dem har jag inte sett,men
    däremot när komissariern var ung den hette Jersey
    någonting.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Wolmer!
    Jag måste ju så jag kommer i form.

    När jag var inne hos dig såg jag bilder
    på Malta du hade lagt upp vad jag blev
    sugen.Hoppas du nu får en bra vecka,glöm
    inte zonkräm för solen,och så ha det gott
    och avslappnande.Det behöver du.
    Kramar.

    SvaraRadera