söndag 27 juni 2010

Solen lyser gottit


Som jag sa lyser solen gott och det är + 20 grader idag.Ja nu ska jag strax ta min promenad igen,så det blir väl samma procedur som igår,för sambon pratade om grillad korv i går.Men vi har varken briketter eller korv eller färs för jag vill i alla fall ha hamburgare egenhändigt gjordaq inte köpta fördiga,de tycker jag inte om,så vi får väl se hur det blir med färsen.Jag har ju ett galler som man kan stoppa biffarna i så den är bra att ha för biffarna är svåra att vända annars,så först promenad och sen affären så vi fåre väl se hur många steg det blir.Jag önskar er en trevlig Söndag.Kram till den som vill ha.//Agath.

4 kommentarer:

  1. Grillning blir det men inte än det är fortfarande för varm
    så jag tog en tallrik fil i stället med knäckjebröd till.
    Agath

    SvaraRadera
  2. Egna grillade hamburgare låter gott... blev riktigt sugen... Jag var också i affären idag, men tog bilen... Det är fem kilometer dit så det känns lite långt, men det är ju som dina promenader... kanske borde man börja gå.. eller åtminstone cykla ibland...
    Kram
    Donna

    SvaraRadera
  3. Hej Donna!
    Ja det blir allra bäst de man gör själv.
    Blev du?Du får ta din bil och sticka hit
    för finns det hjärterrum så finns det stjärterum
    är det inte så det heter.
    5 km var det till Jonslund såg jag då ringde jag sambon
    för jag ville ju veta om han kom och hämtade mig för där
    började jag bli slak.
    Ja jag får säga till sambon att han får släpa ner cykeln
    så jag kan börja cykla också.Jag har ju inte cyklat något
    vidare sen jag bröt fotleden.Men det är skönt att cykla.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Donna!
    Ändrade planer igen,nu säger han att grillgaffeln inte fungera
    så vi får ta det i morgon sa han.
    Nåja jag har ju kyckling tack och lov.
    Kramar.

    SvaraRadera