torsdag 17 juni 2010

Ja nu har jag primiärgått mina skor....

Ja jag kommer väl att sakna denna kaprifol och det är nog sista gången jag tar ett kort på den
                                                 
                                 Det blir visst en del bär i vinbärsbusken också ser det ut som,tja det blir samma sak med det.
Ja det blev ju en promenad fast inte så lång förståss jag gick bara 6783 steg och det blev 4,06 km så jag får väl vara nöjd när det är nya skor och inte känner mej så där tipp topp.Trots att vädret har varit med mig och skorna okey så långt.För solen sken ända till 21,00 tror jag tittade inte så där noga men jag skulle sätta mig och titta på CSI.Jag önskar er en god natts sömn från "Kaksmulan".//Agath.


10 kommentarer:

  1. Är det inte blommor i vinbärsbuskarna? Jag menar, behöver inte de ett bi först, innan de kan omvandlas till bär?

    SvaraRadera
  2. *ler* Roligt att du gillar smeknamnet!
    Skönt måste det kännas iaf att skorna inte skavde eller så ... det bör betyda att de kommer att passa bättre och bättre!
    Ha det gott nu, kram Kaksmulan där!
    :)

    SvaraRadera
  3. Hej Fjäderlös Tvåfoting!
    Visst har det varit blommor i busken
    annars hade det inte kunnat blivit bär
    eller hur?
    Här har säkert varit både det ena och det andra
    ska jag ta bort en klase för att överbevisa dig?
    Ha det bäst.

    SvaraRadera
  4. Hej Tigris!
    Smeknamnet fick jag redan på passagen av en god vän
    jag gillade det och behöll det.
    Nej de skavde inte,men så gick jag inte så långt
    heller utan tänkte på vad Witch sa att jag skulle
    känna mig för.
    Ha det gott du också.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Goddagens!
    Vad är det för smeknamn som du har?? Måste jag ha missat!!!
    Det var ju bra att du testat dojjorna och finner dig nöjd med dom. Det är ju som Tigris säger, de blir bara bättre med tiden...
    Vi ska till staden snart och handla hem lite till helgen, ett tomt kylskåp är inget roligt.
    Det är gråmulet här idag och mörka moln finns på himlen, regnet hänger i luften och vem vet... det kanske blir buller o bång också. Ja, tyckte det lät så kul när vädergubben på TV sade att det skulle bli buller och bång i stället för åska.
    Du får ha det så bra!

    SvaraRadera
  6. Hej Recurven!
    Smeknamnet fick jag ju när jag var på passagen
    och jag har gillat det därför skriver jag alltid
    det i sista inlägget,det kan du väl inte ha missat?
    Ja det är väl hemskt när det blir eko i kylskåpet...
    Då måste man ju göra något åt det.Förhoppningsvis har
    du rätat till det nu.
    Idag har vi varit ute ...igen när vi satt och fikade
    hade vi strålande sol när vi kom mot Grästorp så regnade
    ja även vid affären här hemma men nu så strålar solen igen
    Ja det har varit en märklig dag.Mörkt har det sett ut på
    sina håll men inte buller och bång moln.
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Hej igen!
    Jahaaaaa! Du menar kaksmulan. Tänkte inte på dé!
    Här är det buller i bång på gång tror jag, igen... Svarta moln skymmer den gula som hann visa sig en kort sekund.
    Fikat hägrar nu och jag har fixat att kylskåpet har fått innehåll igen..
    Hade bra kasmulis!

    SvaraRadera
  8. Hej Recurven!
    Vi har inte varit hemma!
    Ja så uppfattade jag Tigris att det var "Kaksmulan"
    hon menade...jag har inget annat smeknamn.
    Vi har haft ombyte på väder hela dagen,det som jag
    tyckte var värst var nog att gå ut i regn för jag
    hade sandalerna på mig.´
    Vi har nyss ätit så jag sitter med en slät kopp kaffe
    jämte mig.
    En nytt smeknam.
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Hej Agath
    Nu måste jag fråga....vad ska hända med din fina kaprifol??? Ska du inte ha den kvar?

    Kramelikram
    Susanne

    SvaraRadera
  10. Hej Susanne!
    Jag säger inte mera här.
    Är du nöjd med det svaret så länge...
    Kramarom.

    SvaraRadera