torsdag 17 juni 2010

Håll tummarna....

Idag hade jag tänkt mig en promenad med mina skor som jag hade ont av häromdagen,kanske inte blir så långt men jag mår inte så bra heller så varje litet steg räknas väl.Men jag får vänta en stund i alla fall.Sambon ska till sin mamma så jag kan disponera dagen som jag vill,och jag kan tala om att promenaden behövs,visserligen har jag gått ner några hg även om jag inte gått något,men trägen vinner heter det ju.Jag önskar er en trevlig Torsdag.Kram till den som vill ha.//Agath.

6 kommentarer:

  1. Hej Tigris!
    Det behöver jag.

    SvaraRadera
  2. Hej hej sent om sido är jag här igen!

    Snygga skor! *vill oxå ha*
    Du vet att några få steg är bättre än inga steg alls så ta det lite easy och känn efter så går det nog bra!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej Witch!
    Jag var nyss inne hos dej.
    Två själar om samma tanke är det väl det heter.
    Ja de är snygga att se på,men håll tummarna att de
    inte klämmer som härom dagen.
    Ja jag får nog göra det.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hoppas dina skor blir hur bra som helst, fotriktiga och sköna,du kanske får in gå dom lite först, innan dom blir helt passriktiga. Långa promenader är ju så skönt den här årstiden, bäst att passa då.
    Kramis ekorrn

    SvaraRadera
  5. Hej Ekorrn!
    Ja jag tog en tur men tog det försiktigt,de gjorde
    inte så ont som de vinterskor jag har.
    Ja det är skönt men långa promenader om man mår bra
    dfast jag har varit si så där.
    Kramar.

    SvaraRadera