måndag 28 juni 2010

Godnatt sov så gott.

Först så är det CSI NY nya avsnitt om jag förstått rätt,de skulle börja idag eller så var det den vid 21,00.Men då var jag i trädgården för det blev trots allt grillning idag.Och för en stund sen satte jag på Videon för 2 timmar frammåt.Först CSI NY och sen Criminal minds.
För detta kommer också i natt,så i morgon har jag 3 timmar att titta på,och idag har jag blivit myggstucken för första gången kanske därför de passade på att ge mig 2 bett,varför heter det bett igentligen för de sticker ju en,nåja något för einstein Angus kanske?Men han har stuckit iväg så det får väl bli när han kommer hem igen.Godnatt kära vänner sov så gott.Från"Kaksmulan"//Agath.

1 kommentar:

  1. Vad sjukt man kan drömma,precis innan jag vaknade eller rättare sagt
    när sambon frågade mig när jag skulle till tandläkaren så hade jag
    lappen framför mig,det stod jag skulle vara där vid 10,00 så jag sa det är för sent i drömmen alltså,så jag frågade vad klockan var,och när
    jag tittat på lappen så stämmde det inte jag ska vara där 13.20 så det
    är lugna puckar.
    Drömmar kan vara ett elände i bland särkilt om det är sanndrömmar.

    SvaraRadera