tisdag 27 april 2010

Samma procedur som de andra kvällarna

Eftersom dagen har varit så lång idag,men jag orkade inte ta min promenad så den får jag ta i morgopn  i stället om jag inte mår dåligt då för att jag suttit så mycket idag.Nåja jag blev fri från att laga middag idag,det kändes rätt skönt.I morgon ska jag lösa ut paketet som jag hade fått en avi om.Gissa om jag är nyfiken på om den är lika snygg som på bilden som satt på kortet som man klistrar fast för varje paket man får.Men först ska jag spela in ett avsnitt av CSI
Sen är det ju ett avsnitt Law & order:special Victim unit.Och så ska jag sova hoppas jag en hel natt innan paketet ska hämtas,så får man ju se till att skaffa ett nytt sett Hörlurar.kanske skulle man ta ertt sådant sett som är utan sladd så kan det ju inte händar något eller??Men först önskar jag er alla en god natts sömn.Från "Kaksmulan"//Agath.

6 kommentarer:

  1. Hej Agath
    Ville bara önska dig en härlig dag, och hoppas att solen lyser även på dig :-)))

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. God morgon vännen!
    Hoppas du sovit gott i natt när du sluppit vara orolig på om du skulle försova dig!

    Och du får ta din promenad i dag, du har ju haft ett späckat schema igår så det är nog bra att du inte stressa ut med att gå oxå.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Goddagens!
    Jag fick svar från facket senare och jag sk inte bry mig om räkningarna om den förhöjda avgiften. Har mailat in ett annat papper hon ville ha så jag hoppas de blir nöjda..
    Snart ska vi ge oss iväg och hämta hem det där lasset med hö som vi har kvar att hämta. Annars är det lugnt med göra idag. Har fortfarande en sabla träningsvärk i kroppen efter helgen eller om det var bowlingen?? Sköt några pilar i går kväll också bara för kul skull. I morgon har vi terminsavslutning och då blir det ballongskjutning, sedan flyttar vi ut med verksamheten. Då ska jag börja min träning med att skjuta på 40m tavlan så jag kan tävla i juni.
    Ha en skön dag idag!

    SvaraRadera
  4. Hej Susanne!
    Idag har vi regn här får se om det blir något av min promenad.Annars får jag skjuta på den.
    Nej någon sol har vi inte här.
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Hej Wiitch!
    Jo hjag har nog sovit gott tills sambon
    var och duschade i natt,men trots det så
    somnade jag om efter en stund.
    Ja i går var jag så trött så jag glönde vi skulle ha hörlurar till TV:n men man kan
    få sig en hjärnsläpp ibland.
    Hur det blir med min promenad vet jag inte
    för här regnar det.
    Kranmar.

    SvaraRadera
  6. Hej Recurven!
    Vad bra att de svarade dej så snabbt i alla fall.
    Hoppas det går bra med höet idag.Jo jag kan tänka mej att du har träningsvärk.
    Det hade jag nog missat om Bowlingen,sa du inte långgolf?
    Ska ni ha ballonger denna gången jag har för mej ni hade kålhuvvud
    förra gången eller minns jag fel.
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera