tisdag 27 april 2010

Det här var en lång lång dag.


Först när vi kom till Lidköping så åkte vi med bilen där sambon köpt bilen för han skulle ha däcken bytta,egentligen skulle han inte göra det förrän i morgon,men när han sa att vi skulle till lasarettet så gick det att ordna så han fick bytt detta i dag så vi körde först dit opch lämnade bilen och fick ha en i utbyte så länge,medan de satte på sommardäcken.Sen åkte vi till lasarettet och jag gick till Röntgenavdelningen jag får jag lov att säga att där gick det snabbt,satt inte mer än högst 5 minuter innan jag fick komma in,nu hoppas jag att det går fort tills jag får svaret också.Sen efter röntgen åkte vi och fikade för de var ju inte klara med bilen än,efter klockan 13,00-13,30 var bilen klar så vi kunde åka hemmåt,så stannade vi till och åt middag så idag blev det bruna bönor och fläsk och det gillar jag ju.Sen körde vi hem tror ni det viktigaste handlades nej då,häromdagen gick hörlurarsladden sönder"Mitt fel"är väl bäst att säga,Det hade vi behövt idag för vi har ju så olika hörsel,men,men..det får bli en annan dag.Sen hade jag en postanvisning som jag ska lösa ut det är ett paket med mina dukar och servetter som ska ligga i det paketet.Jag önskar er en trevlig Tisdagskväll.Kram till den som vill ha.//Agath.

6 kommentarer:

  1. Ja, det var ju verkligen snabbt ;0), håller tummarna för att du får ett svar snabbt också !
    Sv; Tror du inte att det kan vara så att du har fått muskler och de är visst tyngre än fett ;0) ?
    Sköt om dig !
    Kramar, Doris

    SvaraRadera
  2. Hej Doris!
    Ja så snabbt hade det inte gått om jag
    fått remissen från röntgen,ja jag hoppas
    verkligen att de jobbar snabbt.
    Haha kan det vara så att jag fått muskler
    det hade jag ingen tanke på.
    Kramarom

    SvaraRadera
  3. Ibland kan det gå snabbt, när vi var in med sambon så väntade vi på svaret eftersom det kunde ju vara en sån allvarligt grej men sen ringde hans läkare faktiskt från VC bara 4 dagar senare och berättade också svaret som han fått från röntgen....

    Håller tummarna för snabba svar!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så där smidigt borde det alltid gå :)

    *kramis*

    SvaraRadera
  5. Hej Witch!
    Ja vi får väl hoppas att det går fort
    tills jag får svar,nu är det ju så att det
    är en stafettläkare som skickade elektronisk
    remiss gheter det väl så vi får se om han är
    kvar här när plåtarna kommer till vårdcentralen.
    Tack för du håller tummarna för mej.
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej Ginger!
    Ja det hade varit underbart om allt gick
    så snabbt.Det satt flera och väntade i
    väntsalen och jag kom in före dem alla.
    Jag önskar dej enj trevlig Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera