måndag 26 april 2010

Ja det var denna dagen det.

Idag gick jag 8243 steg och det blev knappt 5 km,hur jag än gick fick jag inte ihop det.314 kcal så jag går ju inte så raskt som man skar,men det får väl duga ändå.Nu ska jag snart dra mej tillbaka för i morgon ska jag till röntgen som jag berättat om,hoppas nu att allt stämmer så man inte blir motad som Olle vid grind.Nu ska jag strax spela in CSI
och Law & Order Special:Victims unit.Jag önskar er alla en god natts sömn.Från "Kaksmulan"//Agath.

16 kommentarer:

  1. WOW, du är så duktig !!
    Jag måste också börja promenera igen, det är bara fortfarande så kallt här :( ...
    Lycka till i morgon !
    Sköt om dig !
    Kramar, Doris

    SvaraRadera
  2. Om man går baklänges, backar stegräknaren också då?

    SvaraRadera
  3. God morgon!
    8243 steg är jätte bra jobbat, var nöjd med dig själv.

    Hoppas du sovit gott nu och att allt går bra på röntgen!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hej Agath! Jag tycker du är jätteduktig som går så mycket, bravo! Hoppas det känns bra också. Och så önskar jag dig all lycka till på röntgen idag!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Tisdagshej! Hoppas röntgen visade goda nyheter.

    *kramis*

    SvaraRadera
  6. Glömde en sak: Om man ber riktigt snällt,
    kan man kanske få receptet på din helstekta karré?
    Min vill bli i torraste laget.
    Vad gör du för sås?

    *kramigen*

    SvaraRadera
  7. Godmiddag!
    DM plaketterna är ca4 cm långa och 2 cm breda, klubbplaketterna är något större. Jag tänkte använda mig av en anslagstavla som man kan sätta häftstift på..
    Jo, man får vara med på sina egna klubbtävlingar, men tjejen ska lägga banan och därför kan hon inte vara med. Jag tror det blir andra motståndare så jag kan nog tycka det är roligt ändå.
    Sitter och väntar på att facket ska ringa. De strular IGEN med att jag ska betala den högre avgiften fast jag inte ska göra det. Har skickat in papper om det förra månaden men li förb.... får jag en påminnelse igen...
    Kommunikationen mellan facket och Af fungerar väldans dåligt. Jag började ju på mitt jobb i oktober och nu börjar facket knöla. Jag är så himla trött på detta så jag kan gå och stypa dom. Typiskt Kommunal!!! JAg förstår inte varför jag ska betala fackavgift när jag ändå inte får någon A-kassa. Jobbet jag har nu ger inga nya ers.dagar heller...
    Träning i kväll och på torsdag. Sedan flyttar vi ut igen.. Det ska bli skönt!!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  8. Hej Doris!
    Det ser ganska mycket ut på stegen,
    men jag begriper mej inte på vågen den
    har fått fnatt,sen jag började gå så har
    jag gått upp 2 kg,det fattar jag inte.
    Du kan tro det gick fort på röntgen idag
    jag behövde inte sitta och v änta mer än
    5 minuter,snabbt va?
    Jag önskar dej en trevlig Tisdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Hej Fjäderlös Tvåfoting!
    Haha du är ju för dråplig,det skulle se något ut om stegräknaren gick baklänges,om ändå vågen också gjorde det.
    Jag önskar dej en trevlig Tisdagskväll.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera
  10. Hej Witch!
    Ja jag får väl vara nöjd med det,men en sak jag in te gillar är att vågen har blivit tyngre
    eller var det jag?...Jag har sovi´t lite oroligt'just för jag varit rädd för att inte vakna,men jag vaknade prick 06,00.Och jag behövde bara vänta 5 minuter innan jag kom in och fick röntga hande det gick snabbare än om röntgen kallat mej.Nu väntar jag bara på svar
    från läkaren ...det kan ju ta tid innan han får
    svaret från röntgenläkaren.
    Jag önskar dej en trevlig Tisdagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera
  11. Wolmer!
    Ja det är det nog men jag önskar jag kunde gå raskare än jag gör då hade det nog blivit
    mer både här och där.
    Jodå tack det gick bra så här långt på röntgen.
    Nu väntar jag bara svar från läkaren här.
    Kramar.

    SvaraRadera
  12. Hej Ginger!
    Idag fick jag inget veta på Röntgen utan det blir läkaren här som kommer att medela mej,hoppas att det blir ganska fort i alla fall.
    Jag önskar dej enn trevlig Tisdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  13. Ginger!
    Jag gör inget märkvärdigt jag steker det på alla sidorna så de får färg,sen låter jag dem puttra i vatten och vittpeppar och salt,men man
    kan ju naturligtvis ta något annat också.Men
    i vilket fall som helt låter jag den puttra
    timmar och kilo.
    Den blir så saftig och inte alls torr.
    Kramar.

    SvaraRadera
  14. Hej Recurven!
    Ja då tänkte jag rätt när jag tänkte på en sådan tavla....Nej det hade väl varit orättvist
    om hon varit med när hon kan allt och alla hinder och så.Annars har jag förstått hon varit
    en värdig motståndare inte sant?
    Vad typiskt att det ska börja strula till sig
    igen med facket och AF,vbarför ska man betala
    A-kassan om man inte har någon nytta av den.
    Jag vet en kompis från där jag bodde inna hade väldans problen med detta som du har.Tänk att du har varit där sen i Oktober,tiden bara rasar iväg.
    Jag önskar dej en trevlig Tisdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  15. Hej Agath! Jag ska iväg på kören om en stund, hinner inte svara på kommentarer hos mig just nu, men tack! Och skönt att det gick bra på röntgen. Du får nog svar snart ska du se, jag håller tummarna. Ha en fin kväll nu så ses vi antingen senare eller i morgon, för jag kommer hem så sent.
    Kram!

    SvaraRadera
  16. Wolmer!
    Så du ska iväg nu ha ett bra kväll nu
    och var rädd om dej.
    Ja vi får hoppas det går fort detta
    med svaret,för man är ju lite orolig.
    Hörs vi inte i kvälls så finns det en
    annan dag.
    Kramar

    SvaraRadera