lördag 17 april 2010

Jag har tittat på Körslaget som vanligt.

Idag var det TEAM Strömstedt att lämna scenen,nu är de bara 3 TEAM kvar som tävlar,ja så är det ju på tävlingarna att varje vecka är det alltid någon som åker ut.Om knappt en timme ska jag spela in en film så jag har ropat på sambon att TV:n är ledig just nu.Men det verkar inte som han vill titta eller kommer han precis när jag ska sätta mig till ro igen.Idag är jag mer slak från min promenad,varför vet jag inte eller han jag inte känna efter den dagen jag föll,för då gick jag ju mycket längre,men jag får väl vara nöjd ändå.Men denna gången ska jag spela in filmen så jag ska plocka bort reklamen i den mån det går.Så redan nu säger jag godnatt till er.Från "Kaksmulan"//Agath.

4 kommentarer:

  1. Godmiddag!
    Har lagt ut lite bilder från 3D igår. Min sambo var kvar hemma, men inte hade han någon mat fixad till mig inte... Så är det!!!
    Nu efter lite sömn och frukost känns det ganska bra igen.. Så idag ska jag ägna mig åt att lasta av höet. Måste ju tömma det för att kunna hämta ett lass till i veckan. Måste ju byta fodringsdag för jag ska ju till Södertälje i morgon kväll på lägermöte...
    Du får ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. Hej! Det skulle det vara kul att höra och se.
    Så mycket hänger på arrangemanget.
    Vad sjunger de för sånger?

    *kram*

    SvaraRadera
  3. Godkväller Recurven!
    Jag ska titta på det efter maten,för vi kom för lite över en ½ timme sen.Jasså han kunde inte göra mat till dej,trots ham var hemma.
    Har du sovirt gott i natt då?
    Udel jobb för dej,så du ska till Södertälje
    i morgon,om du ska på lägermöte blir du borta mer än över dagen eller?
    Ha det gott du också.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Ginger!
    Det alla mjöjliga sånger de sjunger,
    tex igår sjöng Team Moraeus version av Björn Skifs Michelangelo och - Visa vid vindens ängar
    Team Picasso - Alone och - Fritiof och Carmencita,Team Strömstedt - I will be there for you och-Änglamark och Team Rongedal - I want you back- Jag hade en gång en båt,så du ser
    att det är all sjön blandning av låtar,som de
    gör om som kör du förstår nog hur jag menar.
    Jag tror jag skrivit rätt.De sjöng bra alla tycker jag
    men en fick gå så nu är de 3 kvar.Har de inget liknanden däröver hos dej?
    Jag önskar dej en trevlig Söndag.
    Kramar.

    SvaraRadera