lördag 17 april 2010

Ett gammalt strävsamt par eller?


Jag hade något liknande kort för något/några år sedan fast i en annan åker,nu vet jag inte hur många år en svan kan bli.Nåja jag börja gå mot byn för vi behövde handla idag så lite längre än där jag trillade häromdagen gick jag,jag har ju gått denna vägen många gånger,men sen litade jag inte på om sambon kom eller ej så jag vände och började gå hemmåt igen,Men han kom väl en kvart efter jag vänt hemmåt igen.Så han tog upp mej så vi körde till affären och handlade det vi skulle ha.Mjölk sinar ofta här liksom Vichyvatten..Någon är svamp i detta huset.Nåja idag gick jag 5843 steg och det blev 3,5 km.Sen efter vi handlat körde vi hem varorna och tog en liten runda och såg de här svanarna,det var bara dessa 2 som var i åkern.Jag önskar er en fortsatt trevlig Lördagskväll.//Agath.

6 kommentarer:

  1. Hej Agath!
    Åh vad vackert med svanar, tänk vilken härlig tid vi har framför oss nu.
    Idag blåser det härliga vårvindar utanför knuten, kan ju vara bra så vukandimman försvinner.
    Ha en fin fin lördag kväll.

    Jag har nu fixat till ditt bokmärke hos mig:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Mia!
    Ja de är vackra,jag har en annan bild med en hel
    åker full av svanar,men den dagen var det dimma.
    Ja vi har en härlig tid framför oss nu.Ja jag
    märkte det blåset för jag fick hålla i kepsen bitavis.Någon vulkandimmahar jag inte märkt här
    men den har säkert besvärats på sina håll.
    Jag önskar dej en trevlig Lördagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Godkväll!
    Nu har vi klarat av dagens uppgift att skjuta 3D. Vi hade riktigt roligt i skogen. Knattan är jag nöjd över, hon är helt otrolig!!
    Jag provade även att skjuta på lite längre håll än vad max är för mig. Ibland miss och ibland träff. Min tränare var lite feg och tyckte de flesta djuren stod för långt bort. Jag lyckades få 152p till slut vilket är 2p mindre än min första tävling förra året. Då hade vi inte denna träningschansen innan tävling. Knattan fick ihop 147p tror jag det var, fast de stod ju närmare djuren.. Men jag är nöjd med mitt resultat ändå.
    Tur med vädret hade vi, lite blåst och halvmulet men inget regn som väl var.
    Nu är jag både trött och hungrig men det finns det bot mot, så kommer jag nog krypa i koj tidigt, så jag önskar GOD NATT redan. Hörs i morgon...

    SvaraRadera
  4. Hej Recurven!
    Ja det tror jag säkert ni har,men ni ser
    väl upp för fästingar.
    Inte illa att av dej att klara nästan samma poäng fast på längre avstånd.Så din tränare
    var feg hur kan det komma sig?

    Ja den där lilla knatan verkar var en charmig tjej,det var inte dåligt skjutet av henne heller tycker jag.

    Tror jag det att du var hungrig när du kom hem,
    hoppas din sambo hade något gott till dej som du kunde äta.Eller han var med också....
    Ja vi hörs i morgon.
    Jag önskar dej en god natts sömn.
    Godnattkramen.

    SvaraRadera
  5. Mjölksvampar -- Du kan nog tänka dig vad vår fyra pojkar kan suga upp.
    Ha det så bra. Mvh LW

    SvaraRadera
  6. Hej Liberum-weto!
    Jodå det kan jag jag hade visserligen bara
    2 mjölksvampar när mina söner bodde hemma.
    Men jag köpte alltid 10 liter årt gången.
    Del var det billigare att köpa 10 liter
    för det kostade bara 49 kronor,men köpte
    man bara 1 liter fick man ge 6,10 litern.
    Men in sambon idagsläget använder både
    standardmjölk och Becel pro-aktiv,vilken
    är jätterdyr tycker jag.
    Jag önskar dej en trevlig Söndag.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera