lördag 17 april 2010

Jag tar på mej mina skor och i stället för dans så går jag en runda.

Eftersom jag inte hittar vitsippor får jag väl försöka jaga stjärnor in stället det verkar vara lika svårt med de bägge särskilt om sambon är hemma så det dröjer väl innan jag kommer upp i 8000 steg igen.Eftersom ryggen inte är som den ska får jag ta det lite lugnare men bättre att ta det lugnt och inte gör som jag gjorde den dagen jag gick lite över 8000 steg.Nåja jag får väl vara glad för det lilla....Kram till den som vill ha.Jag önskar er en trevlig Lördag.//Agath.

2 kommentarer:

  1. Halloj! Varje steg räknas, bara du inte förtar dig.
    Kondition som byggs upp under en längre tid
    tror jag är lättare att behålla.

    *lördagskramen*

    SvaraRadera
  2. Hej Ginger!
    Ja det gör väl det men lite mer än i går blev det allt.Det är mest ryggen som säger ifrån,
    och eftersom jag inte litade på att sambon kom
    så vände jag strax efter kraftverket för ävben om jag byggt upp min kondition så litar jag ändå inte på att gå för lång,lite längre än när jag trillade gick jag,men sen kom sambon så körde vi och handlade.
    Jag önskar dej en trevlig Lördag
    Kramar.

    SvaraRadera