onsdag 28 april 2010

Ja det blev inget som jag tänkt mej.


Ja som sagt var jag och hämtade mitt paket,men inte det paketet jag förväntade mej en duk med servetter,utan de skickade en silikonform,silikonformar till muffins och en slickepott även den också av silikon.Alltså ingen duk med servetter,så när jag kom hem så ringde jag till hembakat och sa att jag fått fel paket,så de skulle skicka dem till mej och de bad om ursäkt,tja alla kan ju göra fel.Antingen fick jag dessa formar som plåster på såret för han sa att jag kunde behålla dem,eller av annan orsak det vet jag inte det hade kanske varit dyrare att skicka tillbaka vad vet jag,men jag har inte ens plockat ur den ur plasten för jag blev så besviken..Men det som är det allra allra lustigaste var att jag hade drömt att jag fick dessa sillikonformarna,kanske är man en sanndrömmare?Och några hörlurar blev det inte idag i alla fall.Och om det blir några i några betvivlar jag för jag ska väl vara själv hemma i morgon......Sådär ja nu har jag laddat videon igen,eftersom jag lade in detta inlägget så sent använder jag samma,så då för det har inte hänt något mer än att jag ska gå till säng.Så jag önskar er alla en god natts sömn.Från"Kaksmulan".//Agath.

8 kommentarer:

  1. God morgon Agath!

    Behåll formarna nu när de erbjuder dig, lite plåster på såren ska man ha och du som är så händig på att baka, kan vara roligt att testa lite nytt...
    Kom på att jag fick en silikon form i julklapp av sambons dotter, den har jag glömt och inte ens provat hur den fungerar!

    Appropå trådlösa hörlurar så har vi ett par såna, de har säkert 10 år på nacken men fungerar jätte bra och vi har aldrig haft några problem med dem och 10 år är ganska mycket tid så ibland kanske det kan vara värt att lägga några kronor extra för att få något bra!

    Hoppas du sovit gott nu och smält att det inte blev några servetter och duk.

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Godförmiddag Witch!
    Ja det tänker jag ,men dukarna ska jag få
    sa han men det återstår att se.
    Ja billigare i längden måste du ju bli i vilket fall som helst ska man ändå snubbla om sladden
    blir det dyrt att köpa dem med sladd.Vi får väl
    se om han ska ut idag.Här håller inget i 10 år
    det kan jag i alla fall säga.
    Jodå de dyker väl upp
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Hej! Vet du att jag också gick på det där med "Hembakat" för en tid sedan! Jag som inte ens äter bröd i någon form, blev lurad att börja prenumerera. Som premie skulle jag få en jättestor mixer, värde nästan 500:-.

    Och mixern kom, men den höll EN gång! Jag gjorde en smoothie till dottern, bara mjuka ingredienser. Youghurt, vispgrädde och hallon hade jag och efter det så ville inte mixern nåt mer.

    Jag har sagt upp mitt medlemsskap nu. Tänker inte gå på såna här grejer mer. Grrr!

    Ha det gott min vän och kram!

    SvaraRadera
  4. Hej Agath!

    Nu förstår jag att du blev besviken. Det blir man ju när man glatt sig åt något och så blir det inte det som man trodde. Fint att du ska få dukarna och servetterna i alla fall.

    Jag har hört att silikonformar ska vara bra när man bakar. Du kanske testar dem?

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  5. Hej Wolmer!
    Jasså gjorde du?
    Ja den där mixern skulle jag försöka få
    brödkanter att bli som mjöl,men den höll
    inte att göra det,så den har bara stått där
    Jag tycker knivarna är så slappa.
    Jag har själv funderingar att säga upp medlemskapet,det blir alldeles för många pärmar fyllda med recept.Jag har frågat dem om de inte har pärmar med en rundad gaffel som det är på andra pärmarMen först ska jag ha min duk+servetter.
    Jag önskar dej en trevlig Valborgsmässoafton.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej Maskroskvinna!
    Ja visst blev jag besviken eftersom jag har en uppsättning av dessa formar och slickepott.
    Men vi får väl se när dukarna dyker upp.
    Jag har inte användt dem än men de är rätt
    sladdriga så man får allt sätta det på ett galler först annars rinner allt ut.
    Jag önskar dej en trevlig Valborgsmässoafton.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Då tjänade du ju lite grand på deras misstag ;o), hoppas att du får duken och servietterna snart !
    Sköt om dig !
    Kramar, Doris

    SvaraRadera
  8. Hej Doris!
    Och ändå sa jag till tjejen när hon sa du har ju fått formarna ja det har jag men det är en duk med servetter jag skulle få sa jag,jag skickar det sa hon och så kom formarna,snacka
    på att inte hålla reda på saker och ting.
    Ja det åyerstår och se,det kansker blir en mixer,haha...för det har jag också fått innan.
    Jag önskar dig en trevlig 1 Maj.
    Kramar.

    SvaraRadera