torsdag 5 november 2009

Nu ska jag strax gå till sängs....

...men måste ju tala om att idag slog jag 2 flugor i en smäll.Jag var uppe på Vårdcentralen för en sak jag behövde,så frågade jag vilka dagar de hade öppet på lab,för jag fick häromdagen brev om årlig kontrollen som jag brukar göra,eftersom hon sa jag skulle vara fastande på medicinen så jag sa det har jag inte behövt de sista åren häruppe,så hon gick och frågade läkaren,och han bekräftade det,så jag kom in och tog proverna bums.Snacka om att ha tur...Ny kommer jag klart att vara nervös eftersomn proverna inte var så bra sist,men denb 13/11 vet jag ju.Nattinatti alla ni goa människor. tack för att ni finns.Godnatt önskar "Kaksmulan"//Agath.

19 kommentarer:

  1. Godkväll!
    Inte var dag man gör 2 flugor på smällen...Fniss*
    Provsvar fredagen den 13:e??? Byt dag vet ja!! Skämt å sido!!
    Nu kan du läsa om min strängaste kurs jag gått någonsin. Men det var roligt. Därav jag varit lite "borta" idag. Blir "borta" i morgon också..Ska till Eskilstuna på hästauktionen och se i fall vi lyckas ropa in den där travhästen. Ja inte jag ensam, men Stall Clouds Above, som jag är med i.. Håll tummarna!!! Jag hör av mig framåt kvällningen någon gång..
    GODNATT!

    SvaraRadera
  2. Härligt när det passar in så bra, händer tyvärr alltför sällan. Nattikram;-)

    SvaraRadera
  3. Titta in för att önska dig en skön fredag.

    *kramis*

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får en finfin helg, ska testa nu om det går fram. kramis

    SvaraRadera
  5. det var ekorrn som sa det nu senast så krångligt allting nu, kram ekorrn

    SvaraRadera
  6. tittar in och önskar dig en bra helg/MIa passagen

    SvaraRadera
  7. Passar på att önska god helg och hoppas att provet gick bra. Själv undviker jag i det längsta vårdinrättningar, i synnerhet nu i influensatider. ja, jag försöker faktiskt rent av undvika de flesta offentliga miljöer jag kan. och det är inte lätt! ;-)

    SvaraRadera
  8. Hej Agath!
    Nej, det är klart att du inte har fel och jag vill bara bli lite bättre innan jag kommer att bli helt nöjd själv.

    Jag är likadan, när jag går på stan ser jag inte så mycket på vilka jag möter och hälsar inte alltid av den anledningen. Det blir lätt så.

    Det är alltid lika tillfredställande att kunna slå två flugor i en smäll.
    Ha det så bra. Kram Carina

    SvaraRadera
  9. Hej Recurven!
    Usch är det en fredag,det var ju inte bra.
    Får väl hoppas att svaret inte är sämre då?
    Jag hoppas du har en bra dag på hästaktionen
    i Eskilstuna,ska du köpa dej en häst till?Eller du ska bara titta?.Ha en trevlig Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  10. Hej Anne-Sofie!
    Ja jag blev själv förbluffad att det gick så
    smidigt,nu kommer jag att vara orolig en vecka
    det var ju inte helt ok med provet sist.Men så
    är det när man går på medicin.Vissa sorter av dem i alla fall.
    Jag önskar dej en trevlig Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  11. Hej Anonym!
    Jag önskar dej en trevilg Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  12. Hej ekorrn!
    Stöter du på patrull när du kommer in till mej?
    Det gick ju till sist.
    Jag önskar dej en trevlig Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  13. Hej mia!
    Hoppas allt är okey med dej.
    Jag önskar dej en trevlig helg.
    Kramar.

    SvaraRadera
  14. Hej Peter!
    Hur provet gickj går jag först veta nästa vecka.
    Men jag hoppas det inte blivit sämre...
    Nej att gå till vården nu är nästan bäddat för
    smitta av något slag.Men är man tvungen så,vad gör man.
    Jag önskar dej en trevlig helg.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera
  15. Hej Carina!
    Jo det är ju så man utvecklas hela tiden,
    även om man är bra så vill man ju bli
    bättre,så är vi ju människor.

    Ja jag tittar aldrig på folk det är inte
    de jag ska handla,skvallra har aldrig legat för
    mej,själv hade jag en arbetskamrat en gång så
    alltid gick och tittade på vad andra hade handlat.Men det är väl en fobi skulle jag tro.

    Ja jag blev glad att det gick så smidigt med proverna.
    Jag önskar dej en trevlig Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  16. va vart tog mitt inlägg vägen /carola

    SvaraRadera
  17. Hej Agath!
    Jag hoppas din helg blir underbar.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  18. Hej Carola!
    Var dwet du som önska det en fin fin helg?
    I så fall har det kommit fram,men jag trodde
    det var ekorrn som skickat och stött på patrull.
    Jag önskar dej en trevlig helg.
    Kramar.

    SvaraRadera
  19. Carina!
    Ja vi får väl se hur helgen blir,vi ska
    till sambons mamma för honb fyller år på
    Söndag.
    Jagb önskar dej en jättetrevlig.Helg.
    Kramar.

    SvaraRadera