torsdag 5 november 2009

Tack och lov så blev det inte så mycket av snön.

Mest bara smått litet som kom uppifrån,idag fick jag den nya triden till röntgen den 23/11,så det är ju inte så länge dit.Jag är hemskt tacksam att jag inte behövde idag för jag är så kolosalt trött i hela kroppen,om det är vädret det beror på det vet jag inte eller att jag inte mått så bra de senaste dagarna,som tagit all energin från mej.Vi får väl se vad som händer denna dagen i vilket fall som helst så önskar jagb er en trevlig Torsdag.//Agath.

11 kommentarer:

  1. Hej Agath!
    Jaså, ser väggen ut som min banner.. Det hade varit något att få se. Bara väggen inte är precis lika som min banner.

    Nja, vet inte om jag håller med dig helt där eftersom jag tycker att du var snäll som berättade vad du tycker om mina bilder. Så lite har det allt med snällhet att göra.

    Jag bor också i ett område med många pensionärer. I stort sätt alla på min gång hälsar när man möts och ibland pratar vi några ord också. Fast den granne som jag hade mest kontakt med har flyttat. På så sätt är det bra att ha et jobb att gå till eller en förening.

    Man kan vara väldigt trött ibland. Det blir bättre efter lite lugn och ro..

    Ha det så bra. Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Hej Carina!
    Nej inte likadana som dina bilder,men ändpå lika
    förstår du hur jag menar?

    För mej som betraktare,så tycker jag de är fina.
    Sträck på dejm och tro på det jag säger.

    Här där jag bor håller alla sig för sig själva
    vi har en gammal ungmö jämte oss och en änkeman på andra sidan,men han är hemskt rar.
    Sen på den gatan det var så mycket bråk innan bior mest ungdomar,och alla är hemskt trevliga.

    Ja idag är jag så in i vassens trött,vet inte om det beror på flera dagars spänning.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Kram,ar.

    SvaraRadera
  3. Hej Agath!
    Jo, jag förstår nog. Häftigt..

    Jag sträcker på mig och tänker bli ännu bättre, hoppas jag. Det är fler som har sagt det.

    Ibland måste man ta första steget för att få sig en pratstund. Annars får man sysselsätta sig med något annat.

    Ja, det kan vara av spänning som har släppt. Då kommer det att gå över.

    Ikväll ska jag till en kompis eftr att hon slutat jobbet. Ska bli roligt.

    Jaså, så då är programmet borttaget. Vad synd, för dina bilder är fina.

    Ha det så bra. Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Det snöar hos oss också lite grann idag.
    Mest blöt äcklig snö som ger halka.

    Vila dig raraste Agath nu i helgen om du kan.

    Tänker på dig.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Agath

    Gör nu något som bara är roligt och avkopplande..tror du har stressat för mycket de senaste dagarna..det går säkert över och du blir pigg igen..men vintern kom så fort och väderombytet kan också vara orsaken..det är så mörkt nästan hela dagen nu...

    xxx
    Kojiki

    SvaraRadera
  6. Hej på dig ..Ja som vanligt blev håret för mörkt,,,men jag är jättenöjd ändå med färgen ..ha det gott kram!

    SvaraRadera
  7. Carina!
    Ja det tycker jag också....ja det tycker
    jag du ska göra,ja det tror jag säker
    att det är fler som gjort,så fel kan jag
    inte ha väl?

    Ja jag vet det,men de är väl lite putt
    på mej för jag inte känner igen dem i samhället,
    men sådana jag inte pratar med,mer än en nick
    det tänker jag inte på i affären aha där är ju hon.Jag tänker bara på det vi ska ha med oss hem...Ja där jag bodde innan var jag både aktiv i föreningslivet,och var hos kamrater eller de hos mej,men här känner jag mej bara ensam...
    Kramar.

    SvaraRadera
  8. Hej Ninasol!
    Det har kommit lite smått här också menn absolut inget som lagt sig.Usch då att ni redan fått halka.
    Nja så mycket vila blir det mju inte det är ju,min sambos mammas födelsedag så vi ska dit.
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Hej Kojiki!
    Ja jag det har varit lite mycket nu ett par dagar
    och nu till helgen ska vi till sambons mamma som fyller år.Så vi får se när jag får lite egentid.
    Ja du har säkert rätt att vädret spelar in.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdagskväll.
    xxx

    SvaraRadera
  10. Hej Mary-Louise!
    Jag blev så sugen när du sa du färgar håret.
    Sist jag färgade det så hade jag Red night,tror
    jag den hette,väldigt fin färg.Om det är någopn
    som kladdat med håret är det jag...Ena vecka skulle det vara ljust andra veckan skulle det vara mörkt så höll jag på att växla,men fasiken vad snyggt det var.
    Ha det gott du också.
    Kramar.

    SvaraRadera