tisdag 10 november 2009

Ja nu börjar det närma sig natttime.

Jag har först tittat på Dr.House,sen såg jag att jag var tvungennatt titta på en film för att få fritt 2 timmar i natt. Sen behöver man ju komma i säng för annars tar väl TV-killen osspå sängen och det är ju inte så trevligt, Men här har inte hänt så särkilt mycket jag har mest suttit och tömt inlägg på passagen,det är ju en del innan allt är klart.Med ett stort tack till Kojiki som har hjälpt mej så mycket med att få över katogirierna som jag ville ha dem.På det visset behöver jag inte börja om från början,det är ju trots allt mycket jobb man gjort även om man inte skrivit så mycket som en del andra gör.Men vi är ju så olika och det är väl därför vi trivs tillsamman inte sant?Godnatt önskar"Kaksmulan"//Agath.

8 kommentarer:

  1. Godmorgon ..på dig..! nu har vi "lite" vitt här på marken ..det kom inatt.få se nu om snön ligger kvar :9 ha det gott kram!

    SvaraRadera
  2. Det finns en del inlägg på Passagen som är värda att bevara. Synd att man inte kan ladda ner dem, som påBlogspot och Wordpress.
    :-)

    SvaraRadera
  3. Oj, var jag inloggad på blogspot?
    .-D

    SvaraRadera
  4. Hej Mary-Louise!
    Här är samma gråa väder,och vi sitter och väntar
    på TV-killen får väl se om TV-bilden det blir bättre sen.
    Själva så tar det nog en tid innan vi får vår första snö,men i går när vi var i trollhättan var det kallt om rumpan.
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Hej Fjäderlös Tvåfoting!
    Ja visst finns det inlägg som man vill ha
    Nu fick jag hjjälp av Kojiki så jag inte skulle bombadera förstasdidan om du förstår.
    Kojiki är ju duktig på det.
    Men jag har för mej du flyttade över en hel del från passagen till blogspot.
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera
  6. haha ja det var du visst....

    SvaraRadera
  7. Hej Agath
    Här har vi det grått, grått i dag. Och vet du vad det värsta är? Vi kan inte göra ett smack åt det :-(
    Nu blir det promenad med vovvarna.
    Önskar dig en trevlig dag

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  8. Hej Susanne!
    För en stund sen bröt solen igenom det gråa.
    Kanske skulle ut och ta bilder,vi får se.
    Ha en fin promenix med Quila och Ronja.
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera