tisdag 10 november 2009

Hej idag blev det en vända till Trollhättan....

...som jag sa igår så tog riset slut,så idag blev det att handla hem både matris och grötris,de hade skaffat sig nya scanners på Överby så det var svåret att ta bort från listan man hade scannat av.Så jag fick gå till expediten där vi som handlar med scanner talade om för mej hur jag skulle göra,ja det är inte lätt med allt det nya.Sen passade jag på att äta där också för idag hade de Bruna Bönor som till hör en av mina favoriter. Förresten jag har ringt till TV-killen och förmedlat vad Boxer sa till mej igår.Så i morgon kommer han vid 11-tiden för han har en annan körning också runt dfen tiden.Så får jag se om han lkan hkjälpa mej med bilden,Boxer sa att de står för kostnaden,ja bytt det bör de väl jag har betalat för bild som inte är okey.Nåväl får väl se om det går att titta på Dr.House i kväll. Håll tummarna.Kram till den som vill ha.Jag önskar er en trevlig Tisdag.//Agath.

2 kommentarer: