söndag 15 november 2009

Inatt har jag inte sovit så gott,så jag säger Godnatt.

Som ni säkert förstått har jag inte varit hemma idag utan vi har varit mot Göteborg till.Så var vägen så gropig när vi körde hem så jag mådde skit när vi åkte hem.och inte nog med det för jag har sovit dåligt inatt,så jag har då haft huvudvärk och ont i ryggen trots kudden jag har bakom min rygg.Men jag får hoppas det blir en bä'ttre natt och imorgon kan var en bättre dag,Vi skulle egentligen haft gratäng här idag men sambons mamma bjöd på mat så den får vi ta i morgon i stället.Så jag strax krypa till sängs och hoppas att jag kan sova 5 kvart i timmen.Godnatt önskar "Kaksmulan" er alla.//Agath.

7 kommentarer:

  1. Du har du prövat på en s.k. massage dyna,som man kan sätta i fåtöljen eller i sängen.finns att köpa på Media Markt ja,även på andra ställen..de ska visst vara jättebra..själv så har jag den s.k. "spikmattan" DEN är verkligen BRA, kan varmt rekommendera den..fast det tar ju några gånger innan man blir van den... Ha en bra dag trots det dystra vädret...kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Agath!
    Hoppas du mår bättre idag och du får försöka att få lite massage. Hur skönt som helst.
    Ha det så bra. Kram Carina

    SvaraRadera
  3. Hej Mary-Louise!
    Ja hos min sambos bror han hade en sådan som
    man sätter bakom ryggen,men jag har även testat
    en sådan hel stol med olika massage i stolen
    tror den kostade någa á 200 kronor.Men jag köpte
    den alödrig något annat kom i vägen.
    Det där med spikmatta har jag inte kommit underfund med,kan man verkligen vila med en sådan?
    Jag önskar dej en trevlig Måndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. naturligtviss menade jag 2000 kronor och inte
    200 hundra,blev lite för snabb där*ler*
    Kram igen.

    SvaraRadera
  5. Hej Carina!
    Lite seg är jag allt,men får hoppas det ger
    efter framåt dagen.Jo jag vet det är skönt med massage.
    Jag önskar dej en trevlig Måndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Godmiddag!
    Nu har jag hamnat här igen till min sambos förtret. Han har gjort mig på så dåligt humör nu så jag ska snart gå ner till stallet och "Vila" Där är det ingen som tjatar på mig hela tiden. Jag kan väl inte hjälpa att detta vädret tat kål på både folk och fä... Dina fåglar får mig att bli på bättre humör känner jag..
    Idag fick jag hem nya tavlor att skjuta på med bågen. De liknar darttavlor. Spännande att prova, kanske jag gör det med recurven nu när den är intrimmad?? Jag kanske provar med båda??
    När jag fixat klart i stallet ska jag koka vitkål här. Sedan luktar det "skit" i hela huset.. Konstigt att det ska lukta så illa va? Men tur att det inte smakar lika. Stekt falukorv blir det till, och jag stuvar kålen lite också.
    Ha en bra måndag!

    SvaraRadera
  7. Hej Recurven!
    Ja är de inte gulliga så säg,men sitter inte din sambo vid datorn då?Min gör det men får mej alltid att känna samvetskval för att jag är här den stund jag är här.
    Ja där kan du villa men ta på dej så du inte blir sjuk bara.Ja man blir trött av detta vädret
    konstigt att man redan börjar gnälla om vädret.
    Kan du skjuta lite hemma också eller du skjuter bara på skyttet...
    Jasså du ska ha vitkålsstuvning och stekt falukorv.Ja det är nog inte fy skam.
    Jag önskar dej en trevlig Måndag.
    Kramar.
    PS:Klappa Bounty från mej.DS:

    SvaraRadera