söndag 8 november 2009

Hej är hemma sen ungefär 2 timmar ungefär.

Ringde min son för en stund sedan och han är väldigt upptagen med jobb just nu hoppas att han får lika gott om jobb när han gått ut skolan.Det återstår att se.Men ska ringa honom lite längre fram när jag har varit hos läkaren och så.Kanske han kan ta sig en eller ett par dagars fritt.Idag har varit en grå dag men trots att det kom regn så var folk på golfbanan och spelade, att det kan vara så roligt att spela golf när det regnar.Nu är det bara mörkt och någon promenad blev det ju inte heller tal om.Jag önskar er en trevlig Söndagskväll//Agath.

4 kommentarer:

  1. Agathen

    Läste en elak kommentar i din gamla blogg ...
    Vi vet ju vem som skrivit den eller hur.

    Bry dig inte om den!
    Hon som skrev den kan nog inte vara vid sina sinnes fulla bruk.
    Så skit i den bara.

    Du är bra!
    Bara så du vet.
    Gillar ju dig.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ninasol!
    Ja jag såg också kommentaren i går eller
    i förgår.Jag vet inte varför en del människor försöker rättfärdiga sig sen.Precis som jag skylt
    på personen i fråga.
    Men så småningom så försvinner bloggen där,så
    har de väl mindre att reta sig på.
    Jag rensa lite i taget,vet du.
    Men tack snälla du för du tycker jag är bra.
    Jag gillar dej också.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Hej Agath.

    Jo Schnitzeln blev kalasbra. Alla åt och alla är nog fortfarande mätta i morgon =). jag hade ett par operationshandskar på mig när jag panerade. Då blev jag inte alls kladdig. Kanonbra. Jag fick några par av en god vän som är läkare. Natti natti, tjejen

    SvaraRadera
  4. Hej Lia!
    Vad bra du kommed ett knep,att jag aldrig tänkt
    på det,jag som har sådana handskar hemma sen
    mitt ben när jag hade dem i ilizarowfixationen.
    Så smidigt när man har sår om man ska blanda ihop
    smeten till köttbullar.Men det är väl skönt
    när alla var nöjda och glada.
    Natti till dej också.
    Kramar.

    SvaraRadera