söndag 8 november 2009

Hej govänner nu sticker jag strax.

Denna sanna historia kunde jag bara inte sudda ut utan flyttande över,jag minns detta som det var i går,farbrorn det handlar om var en god väns svärfar.En man med stor proportion av humor.
*************************************************************

En fabror jag kände hade ont i ett knä så han åkte till vårdcentralen där jag kommer ifrån...Det var mycket folk där och till sist blev han inkallad och fick ett undersökningsrum,nu var det så att alla andra undersökningrum var upptagna så han fick gynrummet,så satt han där och väntade så tänkte han när han såg britsen ni vet som gjort gynekologisk undersökning där man sätter upp benen,nåväl den gamle mannen tänkte "va bra där ska jag nog ha mitt knä" sagt och gjort så när läkaren knackade på dörren och öppnade,men han stängde den illa kvickt,sen efter en stund kom läkaren in så säger han till mannen "-Tack för du räddade min dag".....

**************************************************************
Ska strax i väg men ville bara komma in och säga hej,Jag önskar er alla en trevlig Söndag.Kram till den som vill ha.//Agath

6 kommentarer:

  1. Hoppas din dag blir bra...Ha det gott..Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Agath!
    Hoppas att det blir en trevlig dag i dag. Så tråkigt att du inte har kommit iväg till din son ännu. Om inte din sambo vill skjutsa dig så kanske du kan ta buss eller tåg? Ha de så gott som det går, min vän.
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Hej Mary-Louise!
    Kan förklara närmare sen.
    Ha en fin Söndagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Starry-eyes!
    Kan förklara närmare sen.
    Ja det tycker jag också,men ska ringa sonen
    om några minuter så håll tummarna.
    Ja hade det inte varit för datorn som jag har
    köpt till honom skulle jag vist kunna ta tåget.
    Tack snäll du.
    Jag önskar dej en fortsatt trevlig söndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Vart sticker du då?

    Kom snart hem igen men ha det så trevligt medans du är borta.

    Kramar om dig.

    SvaraRadera
  6. Hej Ninasol!
    Vi har varit borta,men kom hem för ett par timmar sen.
    Jag önskar dej en trevlig Söndag.
    Kramarom.

    SvaraRadera