lördag 28 november 2009

Godmiddag govänner,så var det sista Lördagen i månaden...

I morgon är det 1:a advent stakarna är väl snart på plats,sen får man  väl se om de lyser.Men en sak vet jag och det är att solen var framme för en stund sedan.Jag ser den finns där bakom,men vill liksom inte nå fram riktigt.Får väl se om jag orkar ta en promenad idag.Jag känner mej som en urvriden trasa,så blir
jag inte bättre n ästa vecka så får jag helt enkelt ringa vårdcentralöen,jag kanske behöver något för att bli pigg igen.....Kram till den som vill ha.Jag önskar er en trevlig Lördag.

13 kommentarer:

  1. Hej Agath!
    Om du vill så kan du kopiera min adventsstake som är på min blogg. Ha de gott!Tevlig advent önskar jag dig!
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Hej Agath!
    Trevlig advent önskar jag dig. Om du vill så kan du kopiera min adventsstake som är på min blogg. Ha de gott!
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Usch så jobbigt att du inte känner dig pigg...
    Hoppas det blir bättre.
    Jag har i alla fall gjort adevent här hemma nu vilket känns skönt..och ikväll ska jag ha skoj.

    Önskar dig en fin första advent

    SvaraRadera
  4. Helt klart att du ska kontakta vårdcentralen...! man ska kunna känna sig bra eller hur?..Är du lika dan på måndagsmorgon..så ring dit då" Good luck! kram!

    SvaraRadera
  5. Ädlis

    Jag skall baka julkaka ( enligt farmors tradition fast hon bakade aldrig utan mamma, min saknade mamma gjorde efter nerärvda receptet) och sambon lussebullarna.
    Ljusstakarna kommer upp i morgon.

    Du får ta hand om dig och är du inte kry så skall du absolut kolla dig. Vår Ädlis får inte vara sjuk inte!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Godkväller!
    Hemma igen från tävlandet. Jag kan säga att jag är nöjd, men det blev ingen ost, hihihi.. Vill inte säga så mycket, du får själv läsa på bloggen.
    Ha en trevlig advent i morgon!

    SvaraRadera
  7. Hej Starry-eyes!
    Tack gärna,ha en bra fortsättnig av Lördagen.
    Och så naturligtvis även en trevlig 1:a advent
    Kramar.

    SvaraRadera
  8. Hej Cayenne!
    Ja det är jobbigt att inte får känna sig pigg
    men mår jag inte bättre på mådag så går jag
    till läkaren,för det kan knappast vara svinet
    som har dykt på mej för jag har ingen feber,bara
    känner mej som en uvriden trasa.
    Ja vi har i stort sett gjort det här också det
    är bara min Stardust som inte kommit upp än.
    Jag önskar dej en trevlig fortsättning på Lördagen.
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Hej Mary-Louise!
    Ja jag vet inmte riktigt vad det kan vara,men denna huvudvärken tar kål på mej,och den tar all
    must ur mej.Så blir jag inte bättre tills Måndagen ska jag söka läkare.Tack det behöver jag massor av.
    Kramar.

    SvaraRadera
  10. Hej PreddieTigern!
    Ja det är ju roligt när man kan hjälpas åt,
    visserligenn har jag nog aldrig bakat med min mor,men vi åt av varandras kakor och bullar,och
    när jag hade namnsdag så hade hon bakat bullar bara till mej,men det är många år sedan nu. Underbar bullar kan du tro.
    Jag önskar dej en trevlig fortsättning på Lördagen.
    Kramar.

    SvaraRadera
  11. Hej Recurven!
    Skönt du haft en bra dag på tävlingen.ja jag ska
    strax kika,vilken ost?
    Jag önskar dej en trevlig fortsättning på Lördagen.
    Kramar.

    SvaraRadera
  12. Hej Agath! Du kanske bara behöver få lite lugn och ro, och ta igen dig? Men hoppas du blir piggare snart i alla fall.

    Jag är också som en urvriden trasa idag. Jättelång repetition, sen hem och leta upp alla adventsstakar och ljusänglar som ska pryda hemmet. Och efter det var det storrengöring hos sköldpaddan vilket tog tid och blev en blöt historia!

    Men nu är allt adventsfint och jag kan åka till kyrkan i morgon bitti och sjunga med gott samvete. Jo, jag vet att jag hade tänkt att skippa sången i morgon, men det är många sjuka i kören och vi som pallar får dra vårt strå till stacken.

    Ha en fortsatt fin kväll och sov så gott sen. Kram!

    SvaraRadera
  13. Hej Wolmer!
    Ja idag har jag bara tagit det lugnt,känner mej inte alls ok,får väl hoppas det blir bättre i morgon.Så jag har inte varit här någon lång stund idag,sen var vi och handlade också,för som vanlig blev det ändrade planer,vet inte varför...
    Så du har städat rent hos lilla sköldpaddan är det en riktig liten lortis.

    Ja vi har också haft lite med stakar och så tills i morgon,alla lyste det är bara mi stjärna som inte kommit på plats.
    Var nu rädd om din röst i morgon,jag kommer att tänka på dej.
    Kramar.

    SvaraRadera