fredag 27 november 2009

Godnatt alla goa vänner.....

...nu kallar sängen,jag satt för en stund sedan och tittade på IDOL,jag fick för mej att de skulle vara i Göteborg denna helgen och varför fick jag en sådan tanke tros,nåja det var ju Malmö de var och sjöng upp sig eller ut sig,ja nu så är de 3 sen Mariette fick lämna arenan,men jag har ju sett att även de som åker ut så här långt upp,brukar visa sig längre fram att de har spelat in en CD.Så allt behöver ju inte vara slut bara för de åker ur IDOL.Den kan vara en start på deras karriär i stället.Nåväl nu ska jag gå till sängs så godnatt på er önskar "Kaksmulan"//Agath.

4 kommentarer:

  1. Hej och godmorgon! Jag var aldrig inne hos dig nåt mer igår, för jag kroknade helt och sov mig igenom hela eftermiddagen och kvällen. Febern steg igen.

    Nu ska jag faktiskt iväg till kyrkan för en heldagsrepetition. Vi håller på mellan kl 10 och 15, och jag bör inte ta så mycket som en endaste ton p g a min hosta och förkylning.

    Men nästa helg har vi den årliga Adventskonserten, och vi ska repa inför den.

    Högmässan på första advent i morgon får jag nog hoppa över tyvärr. Men det kommer ju fler adventar!

    Hoppas din huvudvärk har gett med sig, och att du får en fin dag. Kram!

    SvaraRadera
  2. Godmorgon på dig! Hur gick det med din huvudvärk? är du bättre ,eller? vilket som .så ska du ha en bra dag..vi hörs kram!

    SvaraRadera
  3. Godmiddag Wolmer!
    Jajag förstod att det var något,så du ska
    bara vara med och höra idag då,för jag såg
    att du inte skulle anstränga din röst.Jag
    förstår mej inte på den är sjukan som går upp och ner hela tiden,precis som det rusar runt i
    kroppen men inte vill bryta ut fullt ut.

    Kan du låta bli att inte stämma in när de andra
    tar sig ton?Vet du det får mej att minnas en en
    gång när vi var hos min bror så var mamma hes,så
    hon viskade hela kvällen.Sen på måndagen gick hon till Läkaren och när jag kom upp till henne så hade hon ett anteckningsblock framför sig.Jag frågade hur det hade gått,då skrev hon jag får inte prata.Nu kommer jag inte ihåg hur länge det var så men jobbigt var det allt sonm hon skulle säga fick hon skriva i stället.
    Jag önskar dej en god bättring och en trevlig Lördag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Godmiddag Mary-Louise!
    Nej huvudvärken vill inte släppa ändå har
    jag sovit i natt.Jag känner mej som en
    urvriden trasa,inget kult alls.
    Jag önskar dej en trevlig Lördag.
    Kramar.

    SvaraRadera