fredag 6 november 2009

Den här dagen skenade iväg...Godnatt!

Ja så var det dags för att tänka på sängen,idag var det inget att ställa videon på så i kväll blir det sambons tur att se en stund innan sängen, själv ska jag krypa ner och läsa Mari Ljungstedts bok "Denna stilla natt". Böckerna som hon har skrivit blev jag varmt rekomenderad av Witch.Läser du detta Witch så vill jag bara tala om hur tacksam jag är för bokvalet,det är trevligt att läsa något annat än Stephen King eller Dean R Koontz.Jag är nu inne på andra boken med henne och tycker om hennes skrivstil,än så länge...Nåja Godnatt,godnatt önskar "Kaksmulan"//Agath

2 kommentarer:

  1. GODNATT min vän..jag ska själv lägga mig nu ...tänker på dig ..kramar..!

    SvaraRadera
  2. Hej Mary-Louise!
    Jag önskar dej en trevlig Lördag.
    Kramar.

    SvaraRadera