lördag 28 augusti 2010

Rätt vad det var så regnade en skur....

...åska med blixt och dunder har vi också haft,och jag tror nog inte att det är över riiktigt än,bara lirte andpaus just nu,vi tog bilen och körde iväg då kom det hagel inte så stora men det kom större när jag satte mig i bilen så det ligger fortfarande kvar precis som det har snöat på sina ställen.Men om det håller uppe ska jag se om filmen är något att ha som kommer om 30  minuter.Det var en lång film med reklam så var filmen 3 timmar och en kvart ungefär,men den är nästan 2,5 timmar lång så resten är reklam.Jag önskar er alla en god natts sömnFrån "Kaksmulan".//Agath.

4 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Mitt skytte har väl inte gått så bra som jag velat och jag ligger just nu näst sist. Men med spökande huvudvärk gjorde att jag inte riktigt kunde dra och koncentrera mig. När huvudvärken väl försvann ja då blev jag trött i stället. Men Knattan och knatten har det gått bra för som 17.
    I morgon tar vi nya tag och senare ska vi fara hemåt igen.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Hejsan!!
    Kul att du tittade in på min blogg. Idag började tävlingen du kan gå in på min blogg och läsa mer om det om du vill.

    //knattan

    SvaraRadera
  3. Hej Recurven!
    Jag har suttit vid TV:n och pausat i en fil,sören
    jag har suttit där i över 3 timmar.
    Ska läsa lite mer när jag kommer upp i morgon.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Knattan!
    Ja jag tittar in till dej också i morgon
    timmen är sen.
    Kramar

    SvaraRadera