fredag 27 augusti 2010

Natti natti

Ja idag var det nog sista gången vi såg tjejen från saneringen här,men det är mycket kvar att göra,så undra vad allt detta kommer att kosta,just nu har vi allt i lådor,och det står fler lådor i Skövde men de kommer när möblerna som går att räddas kommer,då vet man med säkerhet vad man har eller inte har.Idag har vi haft lite muller i kanterna inte mycket men tillräckligt för man är rädd om den ända dator vi har just nu,visserligen kom sambons dator hem idag men vi har inget utrymme att sätta den på.så vi pendlar han och jag vid min dator.Men nu är det dags för sängen så godnatt sov så gott önskar "Kaksmulan"//Agath.

4 kommentarer:

  1. Hoppas solen skiner hos dig idag, jsut nu så skiner den här ... energi till dig!
    :)

    SvaraRadera
  2. Hej Tigris!
    För en stund sen så regnade som himmlen var öppen,men just nu sprack solen upp,väldigt konstigt väder har det varit dessa nästan 3 veckorna
    som bara sprang iväg,inte har jag fått det gjort som jag skulle för
    rökutvecklingen satte stopp för det.
    Tack för energin till mig den behöver jag av dubbla mått känner mig som
    luften tog slut den 12/8

    SvaraRadera
  3. Hej Agath!

    Det är mycket jobb kvar fortfarande efter branden, förstår jag.

    Hos mig har det varit sådana störtskurar idag, rena rama skyfallen. Fast inget åskmuller. Idag blev det kokt lax till middag hos mig. Det är alltid rätt, tycker jag. Jag håller på att städa. Det var så dammigt hos mig, jag har inte städat ordentligt på flera veckor. Haft fullt upp eftersom äldsta dottern flyttat till Borås.

    Ha en så bra helg som du kan, Agath!

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  4. Hej Maskroskvinnan!
    Oja jag sa till sambon i förmiddags att jag tyckte det
    luktade rök igen,det gör det nog tills målaren har lagt
    täckfärg,förr försvinner det nog inte,hur duktig än
    tjejen från saneringen är/var,för det var nog sista
    gången vi såg henne här.
    Jag står själv och lagar mat fastv jag är så trött så det
    är inte sant.Men jag ska har potatisgratäng och kassler
    det går ju alltid hem.
    Ja övervåningen behövs nog inte städa på ett tag och här
    nere kryllar det av lådor,Vi måste ju kunna gå också.
    Tack det ska jag försöka ha.
    kramar

    SvaraRadera