torsdag 26 augusti 2010

Godnatt på er alla.


Ja idag tog jag bilder på rosenstaven och fjärilsbusken tyvärr blir det lite kirskål också för det är ett tag sedan rabatten rensades,men tja ni får ta det som det är,jag har inte haft någon lust alls att vara här dels värker det fortfarande i tanden jag tycker inte jag blivit bättre trots tandläkarbesöket,men jag får väl gå till en annan tandläkare senare.Så här kan jag inte ha det.Nu är klockan så mycket så jag önskar er alla en god natts sömn.Från "kaksmulan"//Agath.

10 kommentarer:

  1. Godkväller!
    Jag är i gång lite sent nu men jag har inte haft tid tidigare. Du kanske sover redan och läser detta i morgon fredag.
    Jaha du, tandvärk gillar jag inte heller. Att det inte ger sig när du har varit hos tandis??
    Du ska få en länk till en ny bloggsida som jag tänkte du skulle besöka...http://blogg.passagen.se/thulle-tott/
    Det är Knattans blogg. Om du kommenterar hos henne så har hon inte riktigt förstått det där med moderera kommentarena ännu men jag ska förklara för henne. Jag hoppas kunna låna hennes dator och rapportera från SMet. Ja hon skriver väl hon också. Namnet Thulle-tott är hennes lilla ponny. Jag ska hjälpa henne att fixa in bilder så småningom men vi har inte hunnit nu inför SM och alla tävlingar vi är på. Hon började blogga bara för några veckor sedan, så hon blir nog glad om du hälsar på.
    Ha en bra helg, det tänker vi ha även om det tänker regna...

    SvaraRadera
  2. Hej Recurven!
    Nej sov gjorde jag inte men jag är helt slut av allt
    som hänt runt omkring oss.
    Sen verkar det som alla saker avlöser varann,och det tycker
    jag är extremt jobbigt.Lådor står överallt och vi har bara
    nedervåningen att vara på och ställa undan saker på.
    Som jag fattade tandläkaren så behövs en större åtgärd för att
    bli av med värken.

    Ja jag ska titta in till Knattans sen.et du när jag var på tandis
    igår,så satt det några och pratade om hästar,och att en som har hästar någonstans i byggden ger inte sina hästar näringsrikt hö som hon sa.
    Undrar om det kan vara dem som jag sa till dig en gång att han inte fick mat och vatten kommer du ihåg det?Men jag var för dålig för att lägga mig i samtalet.
    Jag hoppas du fåren trevlig helg för det var väl denna helgen ni skulle tävla.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Tittar bara in en snabbis för jag blir snart hämtad.. Allt är färdigpackat och jag ska bara bära ut allt på verandan så går det fortare att lasta in i bilen.
    Ja, att lägga sig i om andras hästar kan vara en dum sak så det var bra att du inte sade något.. Snacket går i nejden bara man råkar viska om något..
    Har lite svag huvudvärk men jag är nog lite stressad över allt just nu, så tjatar sambon på mig också om allt möjligt, bara det är jobbigt att höra. Han ska ja vara hemma med hundarna och Bounty + katterna.
    Ha en bra helg och ta det lugnt. Hoppas få låna Knattans dator så jag kan skriva hur det ligger till sedan.
    Ha de!

    SvaraRadera
  4. Recurven!
    Hoppas allt går bra för dig,ska försöka tänka på dig.
    Nej jag eftersom jag inte känner folket här och inte
    har häst/ar själv så var det bäst att avstå tycker jag.
    Så man ser även de kan prata illa om folk.
    Så du har huvudvärk,ja då är det inte lätt hatt höra på
    när andra gnatar.Så han ska ha hand om djuren nu när du ska
    vara borta.
    Så knattan skulle ta sin dator med sig.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Jag gillar Rosenstav,men av någon outgrundlig anledning så dör den hos mig.
    Kram.

    SvaraRadera
  6. Godkväller!
    Nu har vi kommit fram och allt har gått bra.
    Jag mitt nöt har glömt lösenordet till min blogg så det är ju tur att Knattrna tog med sin.
    Mycket motorcyklar är det här på campingen och vid min stuga har de kräftskiva. Undrar hur mycket man kommer att få sova??
    Knattarna hälsar och tävlingen börjar vid 10 i morgon.
    Vi hörs av framåt kvällningen i morgon.
    GOD NATT!!

    SvaraRadera
  7. Hej Anne-Sofie!
    Ja jag gillar den också och eftersom den försvann antagligen
    med kirskålen,man ser ju inte för all ogräs,antingen kvävdes
    den eller blev uppryckt med kirskål.Så jag köpte en ny i våras
    för jag tycker om den.
    Kramar.

    SvaraRadera
  8. Recurven!
    Skönt att ni kommit fram utan problem
    hoppas din huvudvärk har givit med sig.
    Ja du det där med lösenord det kan knäcka
    en tycker jag,det verkar som det ska vara
    svårt att ta sig in på sin egen dfator,annars
    är det väl bra att ha förstår jag.
    Ja det är ju kräftsakivor på gång det är ju vid
    denna tiden man vitjar burarna inte sant?
    Hoppas ni får sova så ni är pigga och allert
    i morgon hälsa dem alla och lycka till.
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Hej Agath!
    Hoppas det löser sig med din tand, tandvärk är inget vidare att ha.
    Förstår att du är ur hågen med allt som hänt, kanske var skönt att du avstyrde flytten.
    Massa kramar

    SvaraRadera
  10. Hej Mia!
    Ja det hoppas jag också det beror nu på tandläkaren för
    jag sa till henne igår att jag stannar,så får vi se vad
    som händer.Jag undrar om jag inte ska till oralkirugin
    tror jag det heter.
    Ja det här har tagit mer än någon kan förstå,ja jag tror
    jag gjorde rätt.
    Kramar.

    SvaraRadera