onsdag 25 augusti 2010

Min dag är inte alls nådig mot mig.

Idag gjorde jag biffar för första gången sen de gamle potatisen,vad gott det var,de blev precis lagom,men först var jag på apoteket och löste ut medecin som jag behöver,då har de slopat rabatten,jäkla vad man kan bli sur att de inte kan säga något innan så man fått läkaren att skriva i rutan ni vet,sen har jag tandvärk jag talade nog om för ett tag sen att en tand hade gått sönder för det var för stora påfrestningar när bryggan rör sig,det är inte trevligt alls så jag ska dit i morgon,allt bara sköljer över mig just nu,varför?Ja med detta säger jag god natt till er sov så gott från "Kaksmulan"//Agath

6 kommentarer:

  1. Nu har du allt lite väl mycket otur med allting :-(
    Usch, vilket elände.

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Godmiddag!
    Nu tycker jag det borde räcka med motgångar för din del på ett tag..
    Men du, Tuperware grejerna har ju sin funktion fast de ändrat färg.. Det är väl synd att bara kasta dom!!!
    Jag har "häcken" full idag.. Inte fick jag sova heller, men det kan du läsa om på bloggen.
    Ska in till staden senare till Rosvalla om den nya skjutlokalen igen, men jag vet inte varför jag ska med idag för det har väl inte hänt så mycket sedan förra veckan.. Träning i kväll, men jag tänkte smita iväg tidigare för jag har ju kvällsfodringen också. Måste packa saker som ska med och jag vet inte vad.. Massor att göra liksom.
    Ha det bra!!

    SvaraRadera
  3. Hej Susanne!
    Ja jag tycker de hinner inte sluta på
    ett förän annat har börjat,jag är helt
    slut efter allt.Tandläkaren sa att jag
    har gnisslat tänder och det gör man om
    man känner stress sa hon.Jaja det blir
    kanske bra i slutändan.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. ååh stackars, må det lösa sej! Allt som har med onda tänder att göra är så obehagligt! Krya!

    SvaraRadera
  5. Hej Recurven!
    Ja jag tycker också det,men här sitter jag är så trött
    på motgångarna,det känns som luften har gått ur mig.
    Jo det är om de får bort röklukten sem får jag väl ta
    ställning på det andra sen,jag menar färgen.
    Nej jag fick inte heller sova för hon som håller på
    att tvätta tak väggar och golv började väl strax efter
    09,00.Men hon såg trött ut idag så att tvätta taket är
    nog ingen höjdare att jobba uppåt menar jag.
    Jag hoppas det går bra på träningen,oavsett du inte träna
    fullt ut så får du ju en del övning.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej Daniel!
    Tack för du tittade in,ja att ha tandvärk ta lusten av att äta
    matlust har jag inte heller,jag var hos tandläkaren men ja hon
    slipade på en del tände hon sa jag ligger och gnisslar,är väl
    all stress man känner just nu.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera