måndag 9 augusti 2010

Nattis på er.

I morgon ska jag ta kontakt med tandläkaren för att tala om att en bit av min tand i bryggan har gått av.Det är ju så trist när jag precis var färdig där men ska ta kontakt med dem när jag ändå är uppe och ska ta min medicin,Imorgon har jag först Fosamax och ta sen ska jag ta antibiotikan,sen kan jag kanske gå till sängs eller får jag säga till sambon att han får köra mig till tandläkaren så önska mig lycka till i morgon.Jag önskar er alla en god natts sömn.från "Kaksmulan"//Agath.

6 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra med tandläkaren! Du har fått ett mejl från mig på Passagen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag får inte komma till förrän i morgon
    Kram

    SvaraRadera
  3. Godmiddag!
    Jasså, tandläk. besök igen! inget vidare...men det går nog bra!
    jag vet inte vad som krånglar i datorn igen?? Nu har jag tagit bort det och installerat det igen och nu verkar det funka. Jag har ju rensat min dator på massa grejer och lagt på skivor eftersom jag fortfarande år i valet och kvalet och installera Windows 7 istället för Vista. Det är och har varit mycket stul med Vista hela tiden. Så jag kanske tar mig i kragen och gör slag i saken snart. Windows 7 ska likna XP rätt mycket och vara stabilare också. Väntar på en liten bok om Windows 7 därav att jag väntat med det och jag vill gärna ha den först. Men får lite tips att göra vid uppdatering av Vista till 7:an.
    Vådret är jobbigt i dag, kvavt, soligt och väldigt molningt, regnet är nog bortom nästa krök skulle jag tro...
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Hej Recurven!
    Ja fast när jag ringde i morse så sa tandsköterskan att de hade ingen
    tandläkare idag,så jag skulle komma i morgon,jag har ingen lust att åka till Grästorp för akuttiden,jag vill komma till den tandläkare som skött mina tänder så det blir i morgon eftermiddag.

    Ja jag har också Vista,jag har märkt den segar ibland och när man ska lägga in kort står det först att programmet svarar inte men efter en stund gör den det i alla fall,knäppt va?
    XP har jag på min stationära dator,den har varit bra.Sambon frågade om han skulle köra in XP på denna också,men jag vet inte.
    Vi har regnigt i dag också,och huvudvärken är på topp,önskar att den kunde ge med sig.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Vad kul med massor av bilder på barnbarnen :-) Det kan man aldrig ha för många av.
    Lycka till hos tandläkaren.

    Sv. Sandgropar och sjöar är superkul, tycker hundarna. Det blir en del att ta hand om, men det är det värt :-))

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Hej Susanne!
    Ja det är faktiskt en del filmsnuttar också,dels när hon
    åker skidor i backen säker hemma hos mormopr och morfar.
    och när hon läser sagor för sin lillasyster och kusin.

    Tack,men hon kunde inget göra åt tanden,men tror du inte
    hon skulle ha betalt ändå och ändå sa hon att hon inte
    skulle ha betalt,jätteknäppt så det får väl se ut så
    tills hon bestämmer sig för vad som kan göras.

    Ja det kan jag tänka mig att Quila och Ronja tycker att
    det är superkul,men eftersom de tycker om bad har de säkert
    inget emot att bli badade hemma också.

    Minns vår egen hund som du fick ett kort på en gång han stod
    alldeles stilla i badkaret tills han var badad,trots man sett skräcksenarier på hundar som gjorde allt för att slippa.

    Kramar
    Kramar.

    SvaraRadera