söndag 8 augusti 2010

Hej nu kommer en del bilder.

Ett kort på mitt lilla barnbarns 4 års dag,jag var ju inte där som ni minns,men presenten fick hon ändå,jag skickade pengar så de kunde köpa det hon önskade sig eller behövde.Hon ser lite konfunderande ut när hon ska öppna paketet tycker jag.

Så en glad 6-åring på hennes födelsedag,bägge hade stora kalas så de saknade ingen,och som ni mins så fick hon ju en cykel som hon säkert hett hade önskat sig,jag vet jag har haft det fotona här då,men detta kom på USB-minnest.Jag har suttit och tittat igenpom det var inte så några kort som var på minnet,sen var det ju en del filmsnuttar också där mitt stora barnbarn lärde sig om skidornas konst nerför en backe.Med det önskar jag er en fin Söndag.Kram till den som vill ha.//Agath

2 kommentarer:

  1. Kaksmulan: jag har legat och varit super dålig sedan jag kom hem den 1/8 ... det är först idag som jag kan börja ta mig runt hos vänner. "Det är tanken som räknas" och inte antal besök. Min rygg for illa den med under semestern ... så kan det vara ibland.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja svar har du fått du vet var

    SvaraRadera