söndag 8 augusti 2010

Jag har bara suttit och tittat på kort fram tills nu.

Jag har nyss tittat på kort och vänt på kort så det dröjer en stund innan jag kan välja ut något/några jag tycker passar,de är så juvliga mina barnbarn,och den lilla är lik mig i vissa lägen när jag var liten och min son homn kommer att få fall i håret precis som min son har,själv har jag spikrakt hår även mitt stora barnbarn har rakt hår så även deras mamma.Jag har avundats min sons  fall på håret,men en del måste köpa kryllorna dit tillhör jag.Nej nu ska jag gå till sängs så jag önskar er en god natts sömn.Från"Kaksmulan"//Agath.

4 kommentarer:

  1. Åh, så härligt att du har kunnat sitta och njuta av bilderna! Jag blir glad för din skull, Agath!

    Idag har jag skrivit lite om att fotografera i min blogg, lite gamla minnen. Om du har tid och lust att läsa, jag tänkte på dig efteråt, att du kanske skulle gilla att läsa det jag skrivit.

    Ha en fin söndag!

    Kramar
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Godmiddag!
    Jag mår inget vidare idag, huvudvärk och jag känner mig dyngtrött. Kanske det dyker upp ett svar på gårdagens fiaskotävling??
    Inte behöver det vara med sorg i hjärtat du sätter in en bild på Skräckestugan heller.. Det finns väl flera än dom som kan göra smarriga räkmackor.. Det finns dom här i Nyköping i alla fall.. Nu har ju inte jag smakat "Skräckens" mackor visserligen..
    Undrar vad som händer?? När jag var inne och skrev på min blogg tidigare, när jag skulle publicera inlägget hade internetuppkopplingen slagit i från.. Funderar om det är skitväder på gång.. Åskan som det hotades med här i gårkväll och tidigt på morgonen uteblev som vanligt. Det kanske är den som är på väg för det är mulet här. Regnat har det gjort så allt är blött.
    I dag ska jag bara slappa, kanske montera lite pilar och försöka få bort huvudvärken. Pust!!!
    Ha en bra söndag!

    SvaraRadera
  3. Hej Maskroskvinnan!
    Ja det var många bilder och en del filmsnuttar.
    Tänk att ett USB-minne har så mycket plats,det
    var kort både från i fjol och fram tills nu,så
    även kjag var med på ett par bilder,fast där sviker
    minnet mig jag kommer inte ihåg att de tog bilder då.
    Särskilt när mitt äldsta barn barn åkte skidor
    ner för en backe.
    Ja det är ju gamla minnen som dyker upp ofta
    åtminstone för mig.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Recurven!
    Då kan vi skaka hand idag då,för här är lika dant.
    Men helt fjasko blev den väl inte heller,det var bara
    synd att du skulle bli inklämd mellan 2 andra,koncentrationen
    sjunker väl då när det är något sådant som stör.

    Det är möjligt att de har goda räkmackor bågon annanstans också
    det ger sig så småningom.De är hewlt underbara man njuter från
    första tuggan tills man lägger ner ätverktygen.

    Har du för mycket i din dator som stör tror du?Eller det var bara
    en tillfällighet.

    Vi hade ju åska var det i går eller förgår,men det kom bara ett par
    knallar sen var det borta igen.
    Vi har väl regn på gång vi också för det hänger i luften,men jag har sovit inatt var uppe och tog en macka och min medicin klockan 08,00
    sen gick jag och la mig igen.Sov ett påar timmar till.

    Det är ju bra att du har lite att koncentrera dig på nu när du har huvudvärk,hoppas den släpper medans du jobbar med pilarna.
    Kramar

    SvaraRadera