lördag 7 augusti 2010

Det är med sorg i hjärtat jag sätter in detta kortet för sista gången.

Vi har varit i skräcklestugan och ätit en räkmack och kaffe,visst är det dyrt men det är värt varenda krona kan jag säga,så jag tog medicinen med mig som jag fick av läkaren häromdagen,det passade ju bra när jag tog en macka,detta var säkert sista gången jag var här,varför ska ni få reda på lite längre fram.Idag hände det mig en sak när jag var uppe och åt för tablettens skull,en bit av min tand gick av uppe vid bryggan,vad less man blir när man nyss har varit hos tandläkaren,för denna bristning eller vad man ska kalla det måste ju ha synts när jag var där och lagade ett hål.Synd det är lördag så nu får jag vänta tills på måndag att höra av mig till dwem för så kan jag inte ha det.Jag önskar er en trevlig Lördag.Kram till den som vill ha.//Agath.

8 kommentarer:

  1. Hej igen. nej jag har ingen mail adress tillsammans med syrran. Inte alls.
    Såg du mitt mail till dig förut? Där skrev jag min adress.

    SvaraRadera
  2. Hej Lia!
    Vi tänkte nog på samma,för jag var nyss inne och
    talade om att jag skrivit ett mail till dig.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej Agath,

    Jag undrar vad som hänt, eftersom du känner som att det är sista gången du var i Skräcklestugan. Jag får tålmodigt vänta på att du ska berätta om det, känner jag.

    Kramar
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  4. Maskroskvinnan!
    Tids nog får du reda på varför,men just nu är jag mest
    bara ledsen,men som du säger du får ha tålamod.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Skickar en tröstande kram ...

    SvaraRadera
  6. Hej Doris!
    Tack det kan behövas.
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Hej Agath, skall du flytta eller? Ja vi får väl veta så småningom, ha det gott i alla fall.

    Kram:-)

    SvaraRadera
  8. Hej Anne-Sofie!
    Första flyttlasset mot Dalarna för min son går till Dalarna
    idag.De ska bostätta sig där,så det blir lång för farmor att
    hälsa på barnbarnen.
    Kram

    SvaraRadera