lördag 21 augusti 2010

Lite rörigt är det allt.


Vi har varit ute och handlat så det blev lite sent,jag var så sugen på kamben och dels skulle vi ha ett grovt bröd,kamben fick vi tag på men brödet var helt utplockat,så det blev bara kamben och lite annat,faktiskt lite plomon till mig och pärom till sambon,men vi köpte
2 prinsessbakelser,ja jag vet jag skulle egentligen inte äta sådana mäktiga bakelser eller bakelser överhuvudtaget.För denna veckan har jag inte gått någonting alls jag har kännt mig helt ur leken sen den här rökutvecklingen.Dagarna har sprungit iväg ändå.Recurven ville jag skulle ta kort på hur det ser ut däruppe,nu har jag inget att jämnföra med än kortet som sambon tog på sina stolar och bord,så det är svårt för er att förstå hur mycket det burit med sig.Men idag går inte för det är för mörkt men han sa han skulle göra det i morgon. Nåja nu är det dags för sängen en aning sent bara,men godnatt alla goa vänner,från "Kaksmulan".//Agath.

8 kommentarer:

  1. Jaa du, vilket jobb, att ta hand om, allt.
    Det gjorde du helt rätt i, som unnade dig en bakelse ;-)))

    Sv. Ronja skötte sig så bra på utställningen, men domaren tyckte nog hon hade lite för lite päls. Det hjälpte inte ens att hon charmade honom, som bara hon kan :-)
    Det är bara Quila som drar vagnen ordentligt än. Ronja är bara i träningsstadiet. Det är jättekul.

    Må så gott
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej Susanne!
    Ja att veta vad allt ligger och massor finns kvar
    på kemtvätten i Skara,sen ska de till Skövde tills
    vi kan ta hand om det,och detta är ju bara en bråkdel
    Detta var det som var i gadroberna.
    Ja jag tyckte vi kunde unna oss ett par bakelser.

    Så Ronja kunde inte charma domaren,och jag som tycker hon
    är så fin.Jo men Qulia har ju några år mer på nacken än Ronja
    men det kommer för henne också.Jo jag förstår att varje framsteg
    är åt rätt riktning.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Man måste unna sig ibland, Kaksmulan!
    :)

    SvaraRadera
  4. Hej Tigris!
    Ja just nu behöver jag tröst,och prinsessbakelse
    passar bra.

    SvaraRadera
  5. Godmiddag!
    Jag kom att tänka på en melodi när jag ser dina kartonger på golvet. I´m living i a box.. Eller Kompat living som det svengelsktalade säger. Du har med all rätt att käka en liten bakelse tycker jag. Lite tröst måste man unna sig, även om man just nu inte orkar att motionera. Man måste göra vardagen till något antsändigt och inte bara gräva ner sig i allt elände.
    Här är det också lite kaosliknande just nu. Sambon har spolat ner makaronerna till makaronpuddingen i slasken och bara ylar jäävlar. Det var den dagens måltid som gick till spillo. Får se vad jag ska hitta på att göra nu i stället. Skulle vara gladare om han kunde fixa gräsklipparn istället som han tjatat om flera dagar, köket klarar jag bäst själv. Får väl se hur denna dagen slutar?
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Äsch då!! Nu blev det galet igen..
    I´m living in a box ska det vara... och Kompakt living.
    Ibland går det bara inte att stava rätt.

    SvaraRadera
  7. Hej Recurven!
    Ja så kan man nog uttrycka sig och ändå är inte bråkdelen här
    mycket får vi inte plats med så det får väl vänta,som jag sa
    igår så går det ju inte att rita upp ett extra rum fast man
    skulle behöva.
    Så har jag också gjoert en gång spolat ner makaronerna,det var
    när jag bodde hemma och skulle göra mig till för min kille.jag
    hällade så som man gör när man ska bli av med potatisvattnet.
    Jaja det blev inga makaroner här heller den gången.
    Varför lagar han inte gräsklipparen då?Vill han ni ska byta plats?
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Recurven!
    Ingen fara det där börjar likna mig
    att stava fel är jag expert på.
    Kramar

    SvaraRadera