måndag 30 augusti 2010

Ja så var det sista Måndagen i denna månaden.

Vad man blir less när de ändra på en produkt,visserligen har jag haft denna i flera år men de har ändrat den en gång med att ta något annat i,nu ska den upphöra så nui får jag finna ut vad jag ska ha på mig härnäst,detta har varit en mild doft inget som stört varken sjukhus eller andra allergiker.Men vad ska jag nu hitta på för att känna något behag av det jag luktar,för jag vill in te ha för starka dofter heller.
Som ni sett har jag inte varit här mycket idag,och snart så kallar sängen också,ska bara ladda videon först.Jag har mest suttit vid TV:n och tittat och sen har vi varit ute en runda också.För idag har här inte hänt ett dyft,det är stiltje kan man kanske kalla det.Sambon har ringt flera samtal det sista vara till försäkringsbolaget.Nu säger jag godnatt till er för jag är så in i nordens trött från "Kaksmulan"//Agath

6 kommentarer:

  1. Önskar dig bara en bra dag :-)))

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Goddagens!
    I kväll ska vi ha klubbmästerskap. Hoppas på lite revasch från SM då. Men nu är vi på hemmaplan. Mina fötter är ganska stela och gör ont fortfarande men jag vet ju att jag inte ska behöva klättra i backar i kväll. På tal om backar.. Det 2 backar jag genomled på Öland är nog de ända som finns. Annars är allt platt... Det är en sorts försvarsmur för slottet på Öland, ett långt stup som går runt där Borgholmsslott är. Man får ju tänka sig vattenhöjden högre på 1600-talet..
    Ska ut nu och börja köra in lite ved till boden, det är väl där som jag kan få lite hum om hur mycket ved vi fått. Som det ligger nu verkar det vara mindre än 10 kubik, men jag vet ju att det ska få plats ca 15 kubik i boden, så där kan man ju se hur mycket det blir när allt är instaplat och klart. Lite jobb blir det, men det värmer skönt i vinter..
    Jag har sett at du länkat till Knattan och då blir hon glad. Fick ju henne att skriva lite till dig också..
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Hej Tigris!
    Ja då säger jag godnatt då.

    SvaraRadera
  4. Hej Susanne!
    Ja om en stund så ska du få veta hur min dag varit
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Hej Recurven!
    Hoppas det blir en bra kväll för er,kanske kan du skrapa
    hem de poäng som du ville ha i helgen.
    Ja din stackare att du skulle få så ont i fötterna.
    Hoppas du kunnat sova inatt i alla fall.
    Jasså de var tvungen att läga tävlingen vid de ända
    backarna som fanns där.Jo jag vet att Öland är ganska platt
    annars och långt inte sant?
    Ja vem vet hur kall denna vintern blir och då måste man vara
    beredd och hålla stugan varm.Ska bli intressant och höra om
    du fått all den ved du ska ha.
    Ja knattan länkade jag så hon sitter högst på tronen.
    Kramar.

    SvaraRadera