måndag 24 maj 2010

Tack snälla Kojiki

Jaha det här tog ju tid innan Agath fattar hur hon ska göra men jag tycker det är lite segt,men det är kanske bara jag som är för otålig.Nåja här har blivit finstädat inte för att det var något fel på det jag hade men kära Kojiki har som alltid en förmåga att göra det fint hos mej.Tack min vän du är jätteduktig att göra design på min blogg.Jag hart suttit och tittat och försökt finna ut hur jag ska göra,men trägen vinner heter det ju.Jag önskar dig en trevlig Måndag och även mina andra bloggvänner.Kram till den som vill ha.//Agath.

2 kommentarer:

  1. Hej såg att Margaretha hade problem med att någon använde hennes namn på din blogg.
    Det är troligen Egon som ju skriver en hel blogg kring mig (liberum-bajos), och kommenterar den själv med kommentarer från Agath, Margaretha, Sinatra m.fl. Det är någon störning hos honom uppenbart - för det är mycket jobb han lägger ned. Passagen borde lägga in lite spärrar i sitt system så inte samma namn kan användas av flera.
    Det är bara att beklaga. mvh LW

    SvaraRadera
  2. Hej Liberum-weto!
    Ja jag blev lite ledsen att de hade utnyttjat
    hennes namn,dels så var det inte Margarethas
    sätt att skriva,men jag hade en misstanke att
    det kunde vara han,verkligen lång tid det tog
    för honom att titta in,inte såg jag det med
    glädje precis,han har ställt till för mycket
    redan tycker jag.Så han har även gjort så hos
    dig,ja något fel är det på den mannen det kan
    jag allt hålla med dig om.
    Passagen har aldrig prytts sig om att en del
    gör övertramp precis.
    Ja vi kan väl bara beklaga detta men skulle sitta
    bra om han bad om ursäkt till vedebörande förstås
    men det är väl att begära för mycket.
    Ha det bäst

    SvaraRadera