måndag 31 maj 2010

Sista dagen i Maj månad 2010

Maskrosor kan vara fina så länge de inte blir så ånga att de tar över trädgården.denna bild tog sambon häromdagen visst är den vill fin?Ska strax ta min promenad för jag vet inte om det blir någon resa till Lidköping fast jag skulle behöva det det är inte skönt att gå med vinterskor när det är så varmt ute,på vintern ja,men på sommaren ohygglig fasa,för det blir för varmt så fötterna lider kan jag tala om.Idag är det + 18 grader i skuggan så idag är det varmt och solen lyser visserligen fläktar det i grenverket,så ute på slätten är det nog "håll i hatten Agath".Jag önskar er en trevlig Måndag.Kram till den som vill ha.//Agath.

2 kommentarer:

  1. Hej Agath!

    Tack för att du skrev till mig om maskrosen! Så fin den är! En jättefin bild, verkligen! Man blir ju glad av att titta på den, tycker jag.

    Ha en härlig kväll, Agath! Hos mig är det så vackert grönt därute i trädgården nu. Och min katt ligger och sover i fåtöljen. Hon är så slö, så slö. :)

    Kramar
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Maskroskvinnan igen!
    Ja jag tänkte faktiskt på dej och hur fin bild
    sambon hade tagit på den.
    Jag är ganska matt efter min promenad idag.
    Ja dpå är katten lika slö som jag haha.
    Kramar.

    SvaraRadera