söndag 30 maj 2010

Ja en promenad blev det men inte så långt.

Idag så gick jag till ICA för vi behövde potatis tvål lite grönsaker och som vanligt så hade vi inte tillräckligt med hushållspapper så jag gick och införskaffade varorna och när jag nästan var färdig så ringde jag sambon att han kunde komma med min handväskan och backen,för det kunde jag ju knappas bära på inte sant?
Så utmed vägen så såg jag dessa fina träden och man måste ju passa på att ta kort när man har något att visa.Ett vitt och ett rött så visst är våren härlig och idag var det varmt att gå kepsen hade blivit blöt precis som mitt hår.


 
 
 
 
 
Idag blev det inte så många steg jag tog för det orkade varken ryggen eller fötterna.Så idag blev det bara 7479 steg och det blev 4,48 km inte så långt från 5 km men det fattades lite.Sen tog jag en bild på Nossebros egen globen haha....Det är ju inte Stockholm precis,men folkmängden är inte detsamma här som i Stockholm. Jag önskar er en godnatt sov så gott från "Kaksmulan.//Agath

6 kommentarer:

  1. Godkväll!
    Nossebros Globen!!! Hihhi. Jag har sett Stockholms Globen idag. Två gånger till och med. Jag är hemkommen från Sigtuna nu och 3D tävlingen. Hur det gick får du läsa på bloggen.
    Bounty väntar på sin mat...
    Hörs vidare i morgon. Jag är lite trött nu. Hade ingen stegmätare på idag men jag har gått bra långt i värmen.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Hej Recurven!
    Ja tyckte du inte att det ser ut som en mindre glob*fnissar lite*
    Ja jag kommer snart inb till dej,jag är som sagt väldigt nyfiken
    Ja Bounty stackarn han har väntat på du ska komma hem.
    Ja det gör vi jag förstår att du är trött,det var väl en del mil
    ni har kört idag.Att du går mycket det vet jag och det är inget som
    är så bra som få i skogen.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Hej Agath
    Vi sa just i kväll, på promenaden, att det är just nu, som det är som grönast och fräschast. Till och med syrenerna har börjat blomma.
    Och vet du vad??? Plockade en stor bukett liljekonvaljer, så nu luktar det helt ljuvligt här hemma ;-)))

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Susanne!
    Ja jag tycker det är så fint i trädgårdarna med alla
    blommor som är i träden,vår syren är på gång men inte
    riktigt utslaget än.Mest den blå,men jag har för mej
    de kommer före de vita.
    Ja de doftar ljuvligt,men jag klara inte av deras doft
    inomhus idag,jag får huvudvärk,trots jag inte själv kan
    njuta av dem inomhus.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Godmiddag!
    Hua mej vad jag känner mig trötter idag. Men det kändes som att vi gick ganska långt. Men det var nog inte längre än det brukar..
    Jo, jag kan tala om att våran syrénhäck utanför, där kommer den blå och vita sammtidigt. Men jag har också för mig att den vita brukar vara lite senare, men inte i år verkar det så..
    Nehe, nu ska jag gå ner till stallet med Bounty så jag får en ska klar och ur världen. Träckprovs dax. Du får läsa om det på min blogg..
    Ha en skön måndag....

    SvaraRadera
  6. Hej Recurven!
    Ja men med rätta eller hur?Jag tyckte din pokal var
    jättefin,det kan ju vara så med nya vägar,att går
    man där de första gångerna känns de längre än de är.
    Så upplever jag det i alla fall.
    Vår vita är inte mer än gröna stänglar med knopp på men
    de lila har nog kommit tror jag.
    Ja jag var precis på väg att fråga,men ok.
    Kramar

    SvaraRadera