söndag 30 maj 2010

Mors Dag

Ja hit gick jag igår det ligger ungefär hälften av vägen jag gick igår,tänkt vad bönderna tjänar på det här att de sätter upp det ena efter det andra vindkraftverken,de växer som svampar ur jorden inte är det kantareller precis,undrar när de är färdiga med alla vindkraftverk hur det kommer att påverkar vår egen ström här,kommer de att skjutas i höjden så vi kommer kanske att få återgå till fotogen,Bara lite av Agaths funderingar när hon är ute och går.En sådanhär bjässe kostar väl runt 2 mille skuklle jag tro,och inte nog med det bönderna får väl göra avdrag för dem också,snacka om orättvisor.Solen vill titta fram men det lyser lite halvdant idag,Idag har vi lite varmare än igår. + 17 grader i skuggan,nu ska jag snart ta min promenad in mot samhället så får jag väl se om sambon kommer efter eller han stannar hemma detta måste jag ju ha reda på innan jag går till ICA för annars så spräcker jag vägsträckan än en gång.Jag önskar er en trevlig Söndag som idag är Mors Dag,Själv lever inte min mamma men jag skänker henne en tanke ändå,för komma till kyrkogården kan jag inte för det är för långt dit.Kram till den som vill ha//Agath.

2 kommentarer:

  1. Ha en trevlig morsdag kaksmulan!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Tigris!
    Den kunde ju vara bättre allt tar så lång tid
    när handen spökar.
    Kram

    SvaraRadera