måndag 31 maj 2010

Hemma igen efter promenaden.

Idag sprängde jag stegen jag gick häromdagen,det var en aning för varmt så jag blev trött nu i slutänden,jag gick 10847 steg och det blev 6,50 km.Men jag är nöjd med min prestation.Sen när jag kom hem så tog jag ett foto på Syrenen som är på gång den vintar dröjer nog ett par dagar.Men jag är nöjd med min dag.Men inte ble det någon ortopedteknisk heller för de stängde kl 16,00 så det får väl vänta tulls i morgon,men ajajaj vad ont jag har i tårna jag kan ointe fatta varför det hela tiden ska göra så ont i tårna på ovansidan när jag gått med dem hela vintern men det är kanske hårt läder kanske..Nåja det var nog om det.Jag önskar er en fortsatt trevlig Måndag.//Agath.

4 kommentarer:

  1. Hej Agath! Stegräknaren! Den har jag ju glömt bort. Den ska jag leta fram nu när jag läst om det här hos dig.

    Hoppas att dina tår kryar på sig, så att säga. Fotbad är skönt!

    Ha en skön dag!

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Hej Maskroskvinnan!
    Ja det är intressant hur många steg det blir på
    den rundan man går,nu letade sambon upp mej men
    jag sa jag går hem.
    Ja stackras mina tår särskilt på högerfoten skinnet
    hade gptt hål så det var rent bart,jisses så ont det
    gör.Men ett fotbad gör ju susen,men vet du jag saknar
    Scholls fotbadssalt som det var förrut nu är det alkohol
    i tror jag.
    Ha det skönt du också.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Jaaa. Syrenen har börjat blomma. Älskar bara doften av syren.

    SvaraRadera
  4. Hej Mia!
    Ja de doftar gott när man går förbi någon som har syren
    som häck,vi har ju bara några enstaka buske.
    Kramar

    SvaraRadera