lördag 29 maj 2010

Minns ni granen?

Visst har den väl växt sen jag tog kortet häromdagen,men med regn och värme så blir det ju förändringar i naturen,vi har visserligen haft 2 kalla dagar och vet inte om det är inne på 3:dje dagen,för vi har + 14 grader i dag också.men jag hoppas denna kylan ger med sig tills midsommar annars är ju muidsommarn känd för att vara kall.
Sen tog sambon en bild på äppelträdet och jag tyckte den var fin så man kan ju inte annat än visa det igen,fast nu är det tagit med sambons kamera han har en annorlunda kamera som man komma supernära håll,just nu skiner solen.Annars har det varit mycket regn i natt,då är man glad att man är inne.Jag önskar er en trevlig Lördag.Kram till den som vill ha.//Agath.

4 kommentarer:

  1. ja nog växer det så det knakar i naturen just nu. fattar inte hur fort det går.var och plockade en riktigt stor blombukett ute i går så vackert.men kallt är det hualigen. var ute med hunden nyss vantar nästan nödvändigt när solen går i moln

    SvaraRadera
  2. Hej Lilltanta!
    Ja man riktigt hör hur det knakar,igår när vi var på hemväg från
    Alingsås så stannade vi till ochj åt utanför Vårgårda,på Rasta,så
    hade hon ett glas med liljekonvalj ståendes framme vid disken,är
    det inte lite tidigt för jag minns jag hade det på min bänk på
    examen och violer och det brukar vara runt 8-10 Juni.Mern att de
    var äkta kände jag för jag kunde inte låta bli att lukta på dem
    *ler*
    Jasså var det så kallt idag?,Jag har inte fått min promenad ännu.
    Men solen lyser från och till här i dag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Jo, nog blev det grilla av alltid. Det smakade jättegott efter två timmar träning på planen. Men inte fick vi sitta i lugn och ro pracis. Nehe då! Det kom en jättskur över oss så vi fick fly upp på verandan på klubbstugan, men man hann bli blöt ändå...
    Nu har jag gjort klart allt som ska med till tävlingen i matväg. Bågen har jag trimmat redan och handtaget var skönt att hålla i och det funkade bra. Jag får vara nöjd med mitt hantverk..
    Snart ska Bounty få lite mat och sedan blir det väl inte så mycket mera idag än att krypa ner och sluta de blå. Blir hämtad vid 7 tiden i morgon.
    Ha dé!

    SvaraRadera
  4. Hej Recurven!
    Lyckliga dig som kan grilla och har en sambo
    som också gillar det,här är det bara jag son
    gillar grillat,men jag får väl ta och resa till
    min son för där blir det grillar åtminstone de
    varma dagarna.

    Ja det är skit när man måste parera vädret,ja i
    morgon gäller det.Ja jag tycker verkligen du gjort
    ett bra jobb med handtaget.Tyckte de inte det var
    snyggt jag gillade det jätteskarpt.
    Ja jag får önska dej lycka till i morgon jag ska
    hålla alla tummar och tår för i morgon blir det säkert
    ingen promenad för sambon är och hämtar sin mamma som ska
    vara här.
    Kramar,

    SvaraRadera