fredag 28 maj 2010

Ja det var en lång Fredag.

 Ja idag har vi varit ute efter lite plantor att har i våra  blomlådor som man har hängande så jag köpte 4 pelargoner,men  vi hittade inget annat och sen visste jag inte om sambon hade tankar på något annat,men eftersom vi var i flo tror jag det heter så vi var ganska nära Alingsås,och jag behövde sommarskor så vi fortsatte tdit då,Det blev ett par kängor eftersom jag måste ha en stadig sko så blir det inte precis sommarlätta,men jag köpte ett par sandaler också så jag fick 2 par under tusenlappen,men jag m,åste hella tiden tänka på om de går att förhöja....
Så här ser sandalen ut den ser väl nättare inte sant?Så det blev både blommor och skor,idag,och i går köpte jag 3 perenna buskar en som jag saknat sen den försvann här för jag hade tagit med den från Älmhult.En rosenstav så vi får väl se hur det blir om jag får bevara denna i stället.Så idag blev det inte någon promenad alls,det har regnat hela dagen inte förrän nu strax före 20.00 så sken solen,men nu har hon väl gått och lagt´sig.Jag önskar er en fortsatt trevlig Fredagskväll.//Agath.

4 kommentarer:

  1. Fint! Kaksmulan, ha det så skönt denna fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Tigris!
    Ja det var skönt att få tag på ett par skor nu ska de bara
    förhöjas också så det blir en resa till Lidköping till
    Ortopedteknikerna.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Goddagaens!
    Nu ska vi utmana vädret vi har här idag. Ömsom regn ömsom sol. Ska åka till stugan och skjuta lite och så hade vi tänkt grilla lite också. Undrar hur det ska gå???
    Ska packa ner grejer nu och sticka.
    Ha en bra lördag!!

    SvaraRadera
  4. Hej Recurven!
    Jaha så ni har bägge delarna idag,vårat fördelades i natt
    med att regna pånatten och nu verkar det var sol-molnig
    dag,men det verkar vara lätta moln.Hoppas jag.
    Grilla verkar jag så långt ifrån,och det är
    inte jag som är motståndet.trist tycker jag,när
    jag är själv om att tycka om det här i huset.
    Ha en bra Lördag nu då.
    Kramar.

    SvaraRadera