torsdag 27 maj 2010

Kvällen är ju snart slut.


Idag tappade jag lusten för att vara här efter maten så jag har bara sutit vid TV:n och tittat,allt hände efter maten så inte förrän nu kommer det inlägg jag skulle lagt in då....Först åkte vi till banken för att lösa ut pengar för jag gillar inte att använda kortet,så det blev en resa på 1,5 mil,efter det körde vi till Tandläkaren och till Apoteket (Droghandeln) skulle ju lösa ut Fosamax som jag tar en gång i veckan,så ropade hon upp mitt nummer så jag gick fram och sa jag skulle hämta ut det som jag hade beställt häromdagen,de har ju aldrig hemma så man får vänta 2-3 dagar innan man får medicinen.Och hon letade så sa jag till henne den finns ju på vagnen,så sa hon att den inte var registerad ännu snacka om att mala sakta,så jag fick sätta mig ner och vänta tills den blivit registerad.Sen efter det så gick jag till tandläkaren och fick sitta där en stund.Sen 10-15 minuter senare blev jag inkallad så det var väntande i alla hörn idag.Först tittade hon igenom tänderna sen kollade hon hur djupa tandfickor jag hade,jisses så öm man blir riktigt i munnen efteråt.Sen lagade hon 2 hål och det gjorde jag utan bedövning så frågade jag hur länge jag måste vänta innan jag fick äta timmen var ju ganska sen,men tandläkaren sa att jag fick äta när jag ville,så jag sa till sambon nu kör vi och fika det tycker jag att jag var värd.*ler*Kram till den som vill ha.//Agath.

2 kommentarer:

  1. Hej Agath
    Jaa, inget är som väntans tider. Ibland tar allting så fruktansvärt lång tid.
    Hahaha, du tog en fika direkt efter tandläkaren, klart du var värd det. Då blev ju även Karius och Baktus glada. Kommer du ihåg dom små trollen?

    Sov gott
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej Susanne!
    Nej det är ju inte det,ja jag tyckte jag fick
    vänta länge igår,men till sist fick jag komma
    in.Sen blev det fika som jag sa innan jag skulle
    hem och laga middag jag hade en lätt middag att
    tugga igår för jag hade potatisplättar.
    Ja det blev både Karius och Baktus som blev glada
    Joda jag minns dem alldeles före väl såg dem i
    skolan när jag gick 3:an tror jag.
    Kramar.

    SvaraRadera