tisdag 18 maj 2010

Ja då var det Tisdag igen och eftermiddag dessutom.

Tur man inte är kvar på Passagen,för det är hur segt som helst det ar jag fått erfara flera gånger idag,det går inte att lämna en kommentar ens en gång,men jag hoppas mina vänner förstår hur det ligger till kommer man igenom och lämnar en kommentar så fastnar den inte eller så får de en hel drös av det det återstår att se,när det fungerar igen.Så trots att vi var många som tog oss därifrån så är det lika segt segt som en jäkla kola eller tuggummi,man kan inte ta sig där ifrån,nåja nog om det idag är det en mulen dag någon knyckte solen,men vi har +17 grader ändå,men det ser inte varmt ut ändå.Får väl se hur det blir klockan är mycket och jag har inte fått någon promenad ännu.Jag var se enormt trött idag värken tär på mej,men nog om det. Jag önskar er en trevlig Tisdag.Kram till den som vill ha//Agath.

6 kommentarer:

  1. Ja, det är otroligt segt ofta, jag bara gitter inte flytta igen ( var ju först på en isländsk sida och så på Spacet ).
    Sköt om dig !
    Kramar, Doris

    SvaraRadera
  2. Hej Doris!
    Ja jag har märkt det passagen är otrolig,men har man flyttat en gång så har man intre lust att flytta igen så är det ju.
    Sköt om dej du också.
    Kramarom.

    SvaraRadera
  3. Det känns som en evighet sedan jag var inne på passagen. Jasså, du är sen i dag. Det är väl skönt att kunna ta det lugnt ibland? ;-)
    Här har vi haft en otrolig värme i dag. Åskan hänger i luften, vi skulle behöva en urladdning, så det blev lite friskare.

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Agath;
    Jobbigt med värk aldrig kul det där.. vet hur det var..
    Oki var passagen seg tur jag missade det då:)

    Men vad trevligt första fikakorgen och en bensträckare det är aldrig fel:)
    Ibland hittar man inget att fota har oxå varit med om det, men häromdagen när jag körde hem från Öland så stog 2 örnar på ett fält..ingen kamera med...
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Susanne!
    Ja det är så jättesegt på passagen det var
    som att tugga på en seg kola ungefär.Vi har haft regn här idag men ingen åska.Ganska varm fast det inte såg så varmt ut,men det luktar gott ner det regnar våt asfalt tycker jag luktar gott.låter märkligt kanske*ler*
    Ja det blev väldigt sent upp idag.
    Så denna dagen blev inte lång.
    Nu är det dags att krypa till kojs
    Godnattkramar.

    SvaraRadera
  6. Hej Mia!
    Nej det finns inte en dag jag är smärtfri,
    det som jag tycker är jobbigt är när jag sitter
    här en stund så bränner det på axlarna,och för
    att inte säga när vi är ute och kör bil så varenda grop känns ska du veta,får väl se hur det blir framöver,jag som trodde det skulle
    lätta efter operationen
    Ja så otroligt segt när man skulle in till er jag har som vänner så jag gav upp.
    Ja det är trevlig att ha med sig en fikakorg
    och bensträckare behöver man allt,förr så stannade man ju bilen när man skulle ta sig ett
    bloss nu kan man ta en kopp klaffe i stället och bensträckaren.Nej är det inte typiskt att
    man ingen kamera har till hands när det dyker upp sådant praktfullt objekt.Det hade varit något att visa 2 örnar.
    Kramar.

    SvaraRadera