tisdag 25 maj 2010

Godnatt till er alla.

Ja här har det varit lugna gatan idag,jag har suttit mest vid TV:n idag det var meningen att jag skulle ta min promenad men det blev inget av det så jag får hoppas på bättre i morgon.Min son ringde mej förrut i dag och talade om att de har en köpare på huset och han var jätteglad för det inte blir någon förlust för dem,skönt att det har ornat sig så långt. Fick i går höra att min barnbarn den stora hade feber så de fick gå med henne till doktorn idag,och de konstaterade att hon har halsfluss den lilla stackarn,farmor tänker på dej barnet mitt.Med det säger jag nu godnatt till er alla från "Kaksmulan"//Agath.

6 kommentarer:

  1. God natt lilla kaksmulan och såv gått! Dröm söta drömmar och ha en underbar natt. Puss

    SvaraRadera
  2. Hej Agath!

    Ikväll var jag ute på en Gröna Rehab-promenad i Göteborgs botaniska trädgård. Du kan läsa mer om den på min blogg.

    Appropå blogg:
    Vad har hänt med Passagens bloggportal?
    Den är seg och när jag skall redigera hänger den upp sig så jag får klippa och klistra och mixtra....Jag har suttit 1 1/2 timme med det @@@@@ inlägget!!!!
    Kanske skall jag så småningom byta över till blogspot som dig?
    Vad tycker du om blogspot jämfört med Passagen?

    Som sagt var skicka gärna en "blänkare"/påminnelse genom mina kommentarer, till mig om och när du lägger in ett vegetariskt recept så hälsar jag genast på dig!

    Nattikramen till dig från
    Kajsa

    SvaraRadera
  3. Eftersom jag inte fått något svar av vederbörande så
    vill jag bara säga om det är vad jag mistänker så är
    detta väldigt fult att använda andras länkar.Vem det
    än är.Ha det fint.

    SvaraRadera
  4. Hej Kajsa!
    Du har blivit helt vegetarisk då såg
    du att jag hade en ljummen rotfruktsallad
    längst upp den finns i mina recept.Men jag
    ska leta mera
    Ingen aning eftersom jag inte är inne mer än
    de gånger jag lämnat kommentarer hos de som
    är kvar på passagen det är ju några stycken
    som jag har kvar där.

    Ja jag är nöjd med Blogger det är inte alls det samma som passagen som man aldrig visste om det kom fram eller ej.

    Men jag saknar bara det att lägga in kort hos någon,men jag har inte ångrat en dag att jag bytt till blogger.Ta dej en funderare,nu hade jag hjälp av snälla Kojiki som hjälpte mej med mina recept och en sista hälsning till Patric Swayze,och utseende.Jag hade ju många recept som samlat sig under den tiden.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Agath;
    Nu är jag äntligen tillbaka, är ju inte så aktiv längre eftersom jag inte haft så mycket skivarlust men den kommer och går.

    Fy för sån smärta som du har, jag minns hur det var ibland fick jag gå ner i källaren och bara rabbla fan fan fan... så sjukt jobbigt. Jag är lyckligt lottad som fick hjälp av sjukgymnastik och akupunktur... idag vet jag exakt hur jag ska göra med ryggen för att slippa ha ont.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej Mia!
    Ja jag har sett du varit frånvarande en tid igen.
    Det blir väl så ibland att lusten försvinner.
    Ja jag har så ont så börjar jag åka bil innan promenaden
    så är det kört,men tyar jag det trvärt om så går det
    bättre,men handleden är ett lite helsike den också,jag
    har själv funderat om jag inte ska be om akupunktur på
    handleden så jag kan börja skala potatis igen för man
    känner sig värdelös när man inte kan utan måste fråga
    först.Eftersom jag är stelopererad så har jag inte så
    många val.
    Kramar.

    SvaraRadera