onsdag 26 maj 2010

Snart så är pollentiden över för min del.

Ja idag har det regnat igen men skam den som ger sig en liten promenad blev det allt i alla fall,men det jag ville säga är att snart är pollentiden för mig över så då kan man börja hänga ut tvätt igen.Som jag också sa så blev det en liten promenad ändå 3432 steg och det är 2,05 km,bättre än ingenting i alla fall.Nu är det kväll och jag har inte skrivit ett inlägg förrän ny har haft annat att syssla med.Men nu ska jag slappa framför TV:n en stundJag önskar er en trevlig fortsättning på Onsdagen.Kram till den som vill ha//Agath.

7 kommentarer:

  1. Hej Agath!

    Jag beundrar dig och alla dina steg! Du är gôrduktig!!!!

    Tack, min ängel utan vingar för att du tänker på mig och lägger in vegetariska recept.

    Nattikram
    Kajsa

    SvaraRadera
  2. Hej Kajsa!
    Idag när jag var i butiken tittade jag efter vegetariska rätter men jag ska djupdyka i mina pärmar på recept och se om jag kan finna något där.
    Tack det var snällt sagt,idag blev det inte fler steg än så för det började regna så sambon kom och hämtade mig.Dels så skulle vi till affären och handla lite här fattas det alltid mjölk undra vem som är svampen*ler*
    Jag ska själv strax gå till sängs jag behöver vara allert i morgon när jag ska till tandläkaren.
    Nattiskramar.

    SvaraRadera
  3. Godkväll!
    Jag hade ingen vidare blogglust igår så jag blev kanske lite osynlig.
    Tar nya tag i morgon...
    GODNATT!

    SvaraRadera
  4. Hehehe!
    Blogglust i dag ska det vara. Du ser!!
    Vet inte ens vilken dag det är...
    Ha de!

    SvaraRadera
  5. Hej Recurven!
    Jasså detb är därför du varit osynlig jag som trodde att du hade halkat i skogen för gräs och de löv som är där kan vara hala inte sant?
    Godnatt sov så gott.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej Agath!

    Jag ser fram emot dina vegetariska matrecept, behöver några nya till min receptsamling! Och jag har en känsla av att du är en riktig hejare på sådana, utifrån att jag har kollat in dina recept på bloggen. Jag har faktiskt skrivit ut några av dem och tagit bort köttet för min del.

    Nu skall jag snart gå och lägga mig, skall först se något inspelat program av CSI, The Mentalist eller Criminal Minds. Det finns en del inspelat som jag inte har hunnit se p.g.a. allt arbete med uppstarten av FRIS/Bilda här i Göteborg.

    Varm björnkram från
    Kajsa

    SvaraRadera
  7. Hej Kajsa!
    Ja det kan ju ta lite tid men den som väntar på något gott
    kan inte väntan bli för stor*ler*
    Ja det går ju det också,då menar du som gratängen jag har där
    inte sant?
    Ja det blir nog en del eftersläpningar av filmer nu när du
    kommit i gång att arbta,jag spelade in två nya avsnitt igår
    men missade precis starten,
    Varm björnkram från mej också.

    SvaraRadera